Nou zoals ik al eerder had verteld. Ik heb Pcos. Dat weet ik ruim 2 jaar en wij gaan nu proberen onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Nu hebben ze 1,5 week geleden bij mij bloed geprikt en heeft mijn man zijn zaad ingeleverd. Vandaag de uitslagen en de Sementest is Top !! Alleen idd geen natuurlijk eisprong. En mijn ongesteldheid van vorige week was een soort van doorbraakbloeding... Dus gaan we vanaf vandaag beginnen met Primolut, dit om mijn baarmoeder te ''reboosten'' en dan begin ik als het goed is (als ik na 12 dagen ongesteld word) op 2 februari met 100mg Clomid. Nou ik ben benieuwd. Ik ben erg tevreden over mijn Gyn. Neemt me erg serieus en zet alles meteen in werking. Echt heel fijn. Ik houd jullie op de hoogte !
Veel succes Ik zit nu helaas in ronde 4 met clomid maar blijf het heel spannend vinden. Is nou voor het ''eggie'' zeg maar he.
Succes!! Nu weer écht een kans maken op een zwangerschap! Hier inmiddels de kuur afgemaakt en morgen naar de gyn voor follikelmeting..
Spannend spannend....de MMM instappen is natuurlijk erg eng maar je weet waar je het voor doet!!! Wij zitten er al een hele tijd in, ook PCO maar vooral veel problemen met de slechte zwemmers van mijn man.... Gelukkig vind je hier op het forum veel mensen die hetzelfde meemaken, dat kan een steun zijn! Toi toi toi!!
Thanks Lieve Dames!! Inderdaad.. En weet je wat het raarste is... Normaal vliegen de weken voorbij en nu... kruipen ze voorbij.... OOh Flora, Ik zal morgen zo voor je duimen !! Toi toi !
Erg spannend voor het eerst de MMM! Wij zitten sinds deze maand ook in de MMM! En Debdev, Tijd gaat inderdaad erg langzaam! Mag wel wat sneller gaan! hihi! Succes allemaal! Hopen dan we hier met elkaar ons verhaal en ervaringen kunnen delen!