Ik zit in de eerste ronde voor een tweede kindje, maar ben er helemaal niet zo mee bezig geweest. Bij de eerste duurde het 7 rondes en we hebben deze maand helemaal niet zoveel geklust, dus de kans dat ik zwanger ben is minimaal. Maar toch... nu mijn NOD (volgens langste cyclus ooit) nadert, begin ik toch zenuwachtig te worden. Ik had altijd cycli tussen de zeg maar 34 en 38 dagen. Tussen mijn eerste 2 menstruaties na de borstvoeding zaten maar liefst 43 dagen en nu zit ik op dag 42. Spannend spannend... Waarschijnlijk word ik gewoon één dezer dagen ongesteld, maar heb toch al 'gepland' om anders zaterdag te gaan testen. Vreemd hoe mijn gevoel ineens zo om kan slaan. En alhoewel ik het prima zou vinden als het nog een paar rondes duurt, zou het natuurlijk een geweldige verrassing zijn als het nu ineens raak is. Wilde dit gewoon even delen. Duimen jullie met me mee?
Hoiiiiii, Hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 90#2815490 Zijn er genoeg meiden, die precies weten hoe jij je nu voelt, join the club!