Help! Cryo tp gehad en progynova?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klaproos, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

hoi allemaal

Vandaag heb ik een 4 cellig cryo teruggeplaatst gekregen. Maar moet ik nu progynova blijven gebruiken? Ik ben het vergeten te vragen,zo stom..

Alvast bedankt

groetjes Gansje ;)

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb dit topic voor je gevonden
    De Verdwaalde Ooievaar | Forum | Onderwerp bekijken - Progynova en terugplaatsing
    Als ik het goed begrijp moesten deze dames het gebruiken in combi met utrogestan.
    Ik heb hier geen verstand was, ik gebruik het zelf niet maar ik zou anders of even het nummer van jou gyn bellen of ermee doorgaan tot in ieder geval maandag en dan even bellen. Ik zou niet zomaar stoppen, wat ik ervan lees kan het geen kwaad dit te gebruiken. Maar nogmaals ik ben geen expert.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi klaproos, ja je moet beide door blijven nemen. Net nog ff gecheckt. Ik doe de cryo nu in eigen cyclus. Fijn dat ie goed ontdooit is! Hoe ist verder met je? Ik moet nog een weekje wachten tot nod.

4. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos, ik moest bij mijn cryo tp's ook de progynova en utrogestan gebruiken tot de testdatum. Veel succes met de wachtweken.

5. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik moest idd de progynova en utrogestan door blijven gebruiken tm de test datum, wanneer ik positief teste moest ik ze beiden door blijven gebruiken tm 12 weken zwangerschap minimaal, wat uiteindelijk 16 weken is geworden voordat ik durfde te stoppen.

Heel veel suc6 en ik duim voor je!!

6. mystery175

13 nov 2009
    32
    0
    0
    Ik moest ze tot de 10e week vd zwangerschap gebruiken..

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bij vragen kun je ook altijd het zkh even bellen.. Hebben ze jou geen schema gegeven?

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb effe gemailt ;) Maar het is waarschijnlijk toch mislukt :( Bij de vorige zwangerschap heb ik duidelijk een innesteling gevoeld. Ik hoop dat het niet altijd zo hoeft te zijn maar ik ken mijn lichaam erg goed.

9. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Je hoeft de innesteling niet te voelen... naja je voelt hem vaker niet dan wel zeg maar.
    Ik heb 2 miskramen gehad, de eerste zwangerschap dacht ik het ook gevoeld te hebben... miskraam nummer 2 voelde ik hem niet en van deze zwangerschap heb ik hem zeker niet gevoeld.

Heel veel suc6 meis en zolang er geen bloed komt blijf ik positief voor je voor deze tp! Ik duim!!

Deel Deze Pagina