hoi meiden wie kan me helpen met onderstaande ik weet niet of dit vaker voorkomt ofdat iemand dit ook weleens heeft gehad, volgens de berekening zou mijn eisprong 18 juni moeten zijn (bij een cyclus van 30 dagen) bij een cyclus van 28 dagen valt hij op 16 juni nou weet ik dat ik natuurlijk niet teveel moet vasthouden aan die berekeningen, maar vandaag heb ik al superveel slijm (onsmakelijk hihi I know) dus echt van dat cervix slijm.. ben ik dan vandaag 13/6 al vruchtbaar? ik voel ook steken bij mijn eierstokken wie heeft dit ook gehad,? aangeraden om vandaag te klussen toch neem ik aan? alvast bedankt, gr.
vaak heb je in de vruchtbare dagen voor je eisprong al cervixslijm Zou vanaf vandaag om de dag klussen een week lang. Dan kan je je ei niet missen
ok bedankt voor je reactie, nou gaan we dan maar even proberen haha vond het gek, dat ik zoveel in een keer had..terwijl mijn echte vruchtbaarste dag waarschijnlijk nog moet komen, ik dacht dat je dan de meest slijm zou moeten hebben (sorry for the details hihi)
Graag gedaan, Als je cyclus regelmatig is kan je calculator als steuntje gebruiken Maar beste is altijd nog ovulatietestten gebruiken Had dus dagen voor me eisprong juist veel vruchtbare slijm en op de dag van eisprong niks Dus verschilt per persoon, maar je kunt het goed in gaten houden door het slijm idd