Hoi, Moet nog 9 dagen wachten tot ik kan testen..duurt echt veel te lang heb echt verschijnselen zoals krampjes, moe, witte afscheiding, heel veel plassen... Wie herkent dit?
IK begrijp dat het je eerste ronde is. Het klinkt wel goed, maar ja het kan ook je ongesteld het zijn die eraan zit te komen. Daarnaast kan je lichaam je echt heel erg voor de gek houden, vooral als je iets heel graag wilt. Heeft mijn lichaam ook gedaan, ondanks dat ik dacht dat ik mezelf wel goed genoeg kende om dat te zien... niet dus! Ik had de eerste 2 rondes ook dat ik toen pas echt op mijn lichaam en de kwaaltjes ging letten die ik had. Dingen waar ik achteraf voorheen veel minder op lette. Ik zeg achteraf omdat ik op dat moment echt dacht dat ik die kwaaltjes nooit eerder had gehad. En als je dan langer meegaat in de rondes merk je dat je eigenlijk altijd die kwaaltjes wel had maar er nooit echt op lette. Ik wil je niet de grond in praten hoor! Want voor hetzelfde is het in 1 keer raak! en klopt je gevoel!
sorry ik had net een ander bericht gelezen waar iemand net was begonnen is, dat is misschien bij jou niet zo dan is het niet helemaal van toepassing misschien bij jou! welke ronde ben je?
Was er eigenlijk niet zo mee bezig, maar zei tegen mijn man dat ik zo nodig moest plassen heel de tijd. Heb ik normaal nooit en had er nog niks over gelezen. Heb al 3 dagen buikpijn en normaal heb ik dat 1 dag voordat ik ongesteld moet worden. Nu duurt het nog 9 dagen, dan zou ik een hele korte cyclus hebben. We zien wel
In de 1e ronde, 6 maanden nog gewacht na stoppen ivm het werk van mijn man. Nu is alles stabiel gelukkig!!
Hoi futuremama, Ik herken het helemaal! Ik heb ook last van wat kwaaltjes. Ik had dit weekend wat rose bloedverlies en denk echt dat het de innestelling was. Had last van steekjes. Zou qua tijd ook overeen komen en heb ook nog nooit tussendoor zoiets gehad. Nu moet ik mezelf ook echt inhouden om geen test te gaan doen.Ik moet nog 6 dagen wachten tot mn nod. Ik weet wel dat het nog geen zin heeft, maar wil het zo graag al proberen. Weten jullie trouwens wanneer je op zijn vroegst een test kan doen? Wanneer heeft het zin?
meid heb geduld aub ook al is t moeilijk , je kan beter die 9 dagen uitzitten voordat t straks tegenvalt..en dan pas testen! ,maar ik hoop wel dat je zwanger bent natuurlijk ,begrijp me goed .
op de dag dat je moet menstrueren kan je het beste pas testen manoontje, dan heb je hcg in je urine als je zwanger bent, de dagen ervoor maak je je zelf alleen maar gek en kost het onnodig geld al die testen.. succes hoor , ik duim voor jullie
Hol allemaal, Wachten is zo moeilijk. Wij zijn vanaf oktober aan het proberen om zwanger te worden, maar we zijn 2 maanden gestopt geweest (medische noodzaak). Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was, maar bleek toch niet zo te zijn. We hebben het nu op het juiste moment getimd (denk ik, het blijft toch gokwerk), dus nu begint het hele circus weer van vooraf aan. Denk vooral dat ik het me zelf aan praat dat ik allerlei klachten heb......Ik voel nog net de bevruchting zelf niet Maar wachten duurt gewoon lang. Vraag me ook af of het zin heeft om z'n test te doen die je vier dgn voor je ongesteldheid al af kan nemen, of dat ook echt werkt.... Heb me tot nu toe nog kunnen beheersen, maar het duurt ook nog een ruim weekje dus het heeft toch geen zin! Succes, in ieder geval!
Ik herken die kwaaltjes ook heeel erg hoor! Heb zelf al een aantal dagen een rommelende buik, witte afscheiding, moet onnodig veel plassen en slaap als een beertje in winterslaap. Maar misschien zit het wel tussen de oren... We hebben in ieder geval dezelfde NOD-dag, dus dat word samen aftellen...?
Hey anni, Spannend he, heb nu voor de 4e dag buikpijn en de afscheiding wordt erger...laten we het hopen normaal heb ik nooit buikpijn voordat ik og moet worden, hooguit de dag ervoor een beetje krampjes...lijkt me leuk om in contact te blijven!!!
Hi Alex84! ben ook 4 maanden uit de running geweest ivm gezondheid. Vorig jaar juli en aug geprobeerd, nu sinds januari weer begonnen met oefenen!! nog 8 dagen wachten, spannend he!!!
Hi! Ik voel ook echt van alles, rond (uitgerekende innesteling) zo moe geweest heb gewoon 2 dagen geslapen bijna. Nu versterkt reukvermogen, misselijk, pijnlijke borsten, af en toe steken in de onderbuik en witte afscheiding. Ik wil er helemaal niet mee bezig zijn maar dan ruik ik koffie en ga bijna over me nek en dan denk ik toch dit kan ik mezelf toch niet inbeelden! kan gewoon niet meer wachten tot mijn nod dag!
Hoi hoi, Wat leuk om dit allemaal te lezen. Ik herken ook een hoop van deze 'kwaaltje's'. Bij mij is de situatie echter iets anders. Wij hebben nu een dochtertje van 10 maanden en nog helemaal niet bezig met zwanger worden en ik zit ook nog gewoon aan de pil. Net voor de jaarwisseling had ik alleen een flinke luchtweginfectie en heb ik antibiotica gekregen van de huisarts. Ze vertelde me wel dat de pil dan minder werkt. Oke geen probleem, doen we voorzichtig. Naderhand zijn we gewoon weer volle kracht vooruit gegaan zullen we maar zeggen . Afgelopen vrijdag had ik een beetje een ongi gevoel en zaterdag ook wat bruinige afscheiding. Niet heel erg veel, maar toch. Zaterdag en zondag ook nog ongi gevoel en behoorlijk veel wit slijm afschijding. Ook zijn mijn borsten gevoeliger en heb ik net het gevoel of er stuwing op mijn borsten staat en heb soms wat melk productie. Nu heb ik zelf heel erg het gevoel dat ik zwanger ben. Heeft iemand hier ervaring mee??? Moet nog een week wachten tot mijn nod.
Hi! Je zou niet de eerste zijn die door de pil heen zwanger word en vooral aangezien je antibiotica geslikt hebt. Heb het zelf niet meegemaakt maar een kennis van mij is door de pil (in combinatie met antibiotica) zwanger geraakt van een tweeling! Misschien kan je toch een gevoelige test doen want als je zwanger bent dan moet je van de pil af... succes!