Nog een vraagje over foliumzuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MvdW, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Op het potje staat: in zijn geheel met water innemen.
    Mag je deze tablet ook laten oplossen op een lepel of in je mond?
    Ik krij ze echt niet weg, sta gewoon te kokhalzen boven de wastafel :( . Heb er gisteravond al een uitgespuugd en nu net weer. De volgende die ik probeerde in te nemen had ik al zo lang in mijn mond dat hij inmiddels opgelost was.

Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

Liefs,
    Mandy

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik weet niet welke je hebt.. die van de kruidvat zijn toch best klein.. maar dat kan wel hoor

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Welke foliumzuur tabletten gebruik je precies?
    Ik zie dat er namelijk tabletten foliumzuur in verschillende soorten en vormen verkrijgbaar zijn.

Bij de apotheek oa
    - Mithra (folic)
    - Folavit
    Deze moeten erg klein zijn en gemakkelijker om in te nemen.

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    misschien overstappen op een ander merk, als je zulke moeite hebt om ze door te slikken, ik gebruik ze van Albert Heijn en die hebben ongeveer de grote van "de" pil, dat is dus wel te doen.

5. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Hallo mandy,

Je kan de foliumzuur gewoon met een theelepeltje fijn malen, en met water of op een lepel vla innemen.

succes xxxgemma

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zou overstappen. Huismerk vd kruidvat zijn ook niet veel groter dan "de pil" . Mij lijkt oplossen in water niet echt bevorderlijk, misschien doorsnijdrn met een pillensnijder vd apotheek?

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Nou dan denk ik dat ik maar ga overstappen, ik heb eigen merk van de DA. Zijn iets kleiner dan een paracetamol. Ik weet dat het gewoon tussen mijn oren zit, want een stuk vlees of brood slik ik ook gewoon zonder moeite weg.

Maar als ze van de AH of Kruidvat niet groter zijn dan "de pil" is dat de ideale uitkomst voor mij, thanks meiden :D

En oh ja, slik het liever in een keer door dan dat ik het moet oplossen, dan proef ik het en dan ga ik helemaal kokhalzen haha.

Deel Deze Pagina