Hallo allemaal ben nieuw hier.. Had even een vraagje ik heb sinds vanochtend witte vlokjes in mijn urine.. Heb geen blaasontsteking.. En ben zo ver ik het weet ook niet zwanger idg de test is negatief.. Hebben mensen hier ervaring mee wat het zou kunnen zijn Groetjes
hoi Naomijay, ik heb dat sinds vorige week ook. de test die ik vorige week maandag deed was negatief. maar de testen die ik vanaf afgelopen zaterdag deed, waren superpositief! het viel mij ook op vorige week. bij mij zakken de vlokjes niet naar beneden, zoals dat bij blaasontsteking gebeurt. misschien is het een goed teken voor je! ik duim voor je! laat je het nog even weten hier hoe het bij verloopt?
het is iig iets hormonaals: ik heb het bijna maandelijks gehad rond mijn ei... Nu met mijn zwangerschap heb ik het continu.
Volgens mij heb ik dat altijd hoor, maar het valt pas op als je in een bekertje gaat plassen denk ik.. (al hoop ik natuurlijk voor je dat je zwanger bent!)
hmm.. heb dat ook altijd! toen ik de eerste ronde ging testen met ovutestjes viel het me ook op idd!!
Hoi Jipje, Dit kan ook duiden op een schimmel (vaginaal). Weet niet of je ook jeuk hebt? En meer last van afscheiding. Dan kan het hier op duiden.... mmm..hoop niet voor je.
hey allemaal thnx for the reacties.. Ik heb geen jeuk of meer afscheiding dan normaal... Ook heb ik geen blaasontsteking lijkt een beetje op die stukjes die in vruchtwater zit ( heb een zoontje ) Nu is het dan maar afw88 me nod is 13 june ben beniuewd
nee, heb regelmatig een schimmelinfectie gehad, maar heb totaal geen jeuk! weet zkr dat het dat niet is! maar heb het gewoon altijd .. tenminste het valt me op dat als ik in een potje pies voor te testen dat er dan van die vlokjes inzitten
gelukkig ben ik niet de enigste! ik merkte het maandag al en vandaag weer omdat ik toevallig ovu-testjes gebruik om mijn ei op te sporen ook ik heb nergens last van ,geen pijn, geen jeuk, geen abnormale afscheiding dus schiet mij maar lek want vlokjes heb ik nog nooit eerder gehad en de andere dagen voor maandag had ik ook niks