HSG onderzoek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door foreverfriend, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Hallo allemaal
    moet toch even m'n verhaal kwijt.
    Vorige week bij gyn geweest met man.
    Na wat onderzoeken, blijken we gezond en bij allebei zijn er geen afwijkingen. Dus bij ziet alles er goed uit en bij manlief zijn z'n zwemmers goed!
    Goed nieuws dus....er was gelijk een afspraak gemaakt voor een HSG onderzoek gelijk al voor deze week..super snel dus!
    Nu vanwege familiaire omstandigheden heb ik het onderzoek helaas moeten cancelen. :( Ik had gelezen ergens dat de kans op een zwangerschap na dit onderzoek wel iets groter is. Maar we zullen dus nog een maand moeten wachten.....jeetje nog meer wachten. De samenlevingstest die gepland staat gaat voorals nog wel gewoon door.
    Het is dus allemaal maar weer afwachten.
    Na 12 maanden ga je je inderdaad wel afvragen wat of je verkeerd doet?
    Onzeker word ik er wel van, leuk is anders. En zeker als je hoort dat kenissen en of vrienden, ploep zo zwanger zijn...hmmm. Leuk voor hun hoor, iets harder komt het aan voor jou. Maar ja, that's life...
    Ik hoop voor iedereen hier dat we ooit net zo gelukkig mogen zijn als al die naderen die ons voor gingen, veel geluk
    Liefs

2. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Ik wil je langs deze weg succes toewensen en hopelijk mag 2007 een vruchtbaar jaar zijn!
    Wat je schrijft over die HSG is dat je hierna inderdaad meer kans hebt om zwanger te worden. Wat ik je wel adviseer om voor het onderzoek een pijnstiller te nemen dan valt alles mee, tenminste zo heb ik het zelf ervaren.
    Nogmaals succes!
    groeten mirjam

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    WELCOME TO THE CLUB.
    Ik weet precies wat je bedoeld, alle testen goed en maar niet zwanger raken. Het is best frustrerend maar je moet de moed niet laten zakken. En net wat Mirjam zegt ik zou ook een pijnstiller innemen. Bij de een doet het wel meer pijn dan bij de ander, maar het is maar voor de zekerheid. Ik wil je heel veel succes wensen, en hopelijk goed nieuws als je daarvan terug komt.
    Groetjes Jolie

4. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik begrijp wat je bedoelt meid. Na 12 maanden lijkt ook echt iedereen zwanger te zijn. Daar heb ik ook redelijk wat traantjes om gelaten. Maar het is jou ook gegund hoor! Kop op! Het kan nog wel gebeuren! Liefs Ester

Deel Deze Pagina