het ligt aan de vloeistof waar ze het mee doen. Mijn gyn vertelde dat ze dit niet zeker wisten en dat er nog onderzoek naar liep.
Ik heb de gyn ook niet gehoord over pijnstillers. Moet ik dan zelf bij de aphotheek maar iets halen ofzo...? Zo te horen is dat wel prettiger. Olga
Er zijn er duizenden die het zonder pijnstillers doen Natasja heb je daar nooit van gehoord? Ik ben er eentje van namelijk! Mijn zus heeft het ook zonder gedaan, en het resultaat een lekkere jongen van 1.5 jaar oud
Olga, Zoals Schaapje ook schreef zou ik als ik jou was gewoon ff de gyn bellen en een recept vragen voor Naproxen! Waarom pijn lijden (evt) als het niet nodig (hoeft) te zijn!? Liefs Mirre
Geen lekker onderzoek, maar het viel mij wel mee na alle enge verhalen. Het is gelukkig heel kort! Nu HSG ben ik direct dezelfde cyclus zwanger geraakt, dit vond ik wel heel toevallig! Maar de fertiliteitsarts vertelde dat het toch toeval kon zijn en dat het niet aangetoond is! Maarja dat maakte mij niet meer uit natuurlijk Veel sterkte!
Wel leuk om te horen dat veel mensen toch in dezelfde cyclus al zwanger worden. Ook al is het niet bewezen, dus is lijkt dus toch groter. Enne...ik zal inderdaa even navragen over een pijnstiller. Olga
Fijn dat jij het zonder pijnstillers kon doen. Toch zijn er een heleboel gyns die pijnstilling voorschrijven voor een hsg-onderzoek. Ik begrijp niet zo goed, waarom je deze opmerking plaatst. Misschien is het niet je bedoeling, maar vind het een beetje vervelend over komen. Aangezien Natasja me na aan het hart ligt, voelde ik me geroepen om hierop te reageren. Tevens omdat ik, in mijn berichtje, ook aangaf om pijnstilling te vragen en je alleen Natasja in je berichtje benoemd. Kun je je nader verklaren? Verder lees ik in je eerdere berichtjes, dat je er ontzettend veel last van gehad hebt. Wat maakt dan dat het lijkt dat je trots bent dat je het zonder pijnstilling hebt gedaan? In mijn ogen heeft jouw gyn een fout gemaakt, doordat hij je zonder pijnstiller heeft laten gaan. Hij had een heleboel pijn kunnen voorkomen. Dat vind ik jammer voor je. Misschien een idee om dit nog eens te bespreken, zodat hij het bij andere meiden wel kan voorkomen. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Ik vind het inderdaad een beetje een apart antwoord. maar goed dat zal wel aan mij liggen. Ik heb er niet om gevraagd hoor, dit geeft de gyn gewoon standaard bij de IUI. Kan er ook weinig aan doen. Denk juist dat jij 1 van de weinigen bent die het zonder heeft gedaan. Prinses je bent een schat.
Meiden, dat is nou het vervelende van tekstberichten. Sommige berichtjes worden op een bepaalde manier geschreven terwijl dit niet bot bedoeld is. Ik lees ook vaak berichten van mensen waarvan ik denk; moet dat nou zo? Maar als ik me van ieder berichtje iets naars zou aantrekken dan had ik deze site allang verlaten.... Gewoon lekker gezellig houden en je vooral niet aangesproken voelen! Kari
Misschien Kari, Ik heb haar ok al een pbtje gestuurd, want als ik iets gezegt heb waar ik haar mee voor het hoofd heb gestoten dan wil ik dat wel graag weten. Want dat is zeker niet de bedoeling! groetjes
ik heb het ook een paar jaar terug gehad zo,n onderzoek ik schrok vreselijk omdat er werd gezegt het lijkt op een menstruatie kramp nou echt niet het voelde erg vervelend en toen ze klaar waren voelde ik me helemaal onwel ik heb dus geen medicijnen van te voren gekregen dus weet niet als je wel medicijnen slikt of het dan minder gevoelig is na het spuiten was alles in orde en raakte de zelfde mnd nog zwanger dit is mijn ervaring maar iedereen ervaart hem anders hoor de 1 heeft meer pijn dan de ander maar ik weet wel ze mogen alles bij me doen maar nooit meer een hcg voor mij gr romy
Je hebt helemaal gelijk, heb er niks meer aan toe te voegen En tsja dat bepaalde mensen denken dat ik iets bedoel wat niet zo is, dat is dat geen probleem van mij!
Nou, Muisje, het probleem is dus wel jouw probleem en niet dat van een ander. Jíj komt zo over op een ander, jíj alleen dus kan hier wat aan doen. Ook ik lees je die berichten op de manier waarop andere ze lezen en ze komen dus rottig over. Misschien dat je het niet zo bedoelt en als dat zo is dan zal je misschien andere smilies moeten gebruiken. Lees in ieder geval je bericht even goed door vóórdat je het plaatst. Succes!
Dan nog even mijn ervaring mbt mijn HSG onderzoek...Maart 2006 moest ik voor een HSG en werkelijk, dit NOOIT meer! Ik ben heus niet kleinzerig, maar ik had echt verschrikkelijke veel pijn. Mijn verhaal heb ik hier al eens eerder neergezet: Achteraf bleken mijn beide eileiders (tijdens een laparoscopie) gewoon netjes open te zijn.
Goeimorgen, Ik denk dat het bij mij toch een HSG onderzoek gaat worden want ik had net toen naar de wc ging bij het afvegen een grote veeg bruin bloed. Dat is bij meestal het teken dat het over en uit is. Zit nu op dag 8 of 9 na mijn ei dus duurt het denk ik nog zo'n 3 of 4 dagen. Fijn dat je je lichaam zo goed kent na al die maanden (sarcastisch bedoeld hoor!). Nu maar wachten tot de ongi echt doorbreekt en dan bellen voor dat HSG onderzoek. Balen hoor! Ik wordt gek van dat wachten elke maand. Veel liefs Nataly
De meeste meiden kunnen er over mee praten, dat het balen is dat de duivels niet weg blijven. Ik hoop voor je dat je snel die hsg onderzoek krijg en dat het allemaal mee valt voor je. Groetjes Jolie