Ben net ongi geworden, nog niet zoveel maar genoeg voor een maandverbandje en het was echt rood. Ga dus zo het ziekenhuis bellen voor mijn HSG onderzoek, spannend! Veel liefs Nataly
Laat het maar op je afkomen, niet over nadenken! Wat moet gebeuren, moet gebeuren! Alles voor een klein wondertje.
Hai, Ik heb net mijn HSG onderzoek gehad en alles is goed, mijn eileiders zijn niet verstopt en alles is goed toegankelijk. Moet nu 5 juni weer naar de gynacoloog als het nog niet gelukt is, hoop natuurlijk dat ik dan al zwanger ben. Dan krijgen we een samenlevingstest. Mijn gynacoloog zei ook dat je na dit onderzoek extra vruchtbaar kunt zijn omdat alles nu goed open is, duim duim duim dus! Vond het onderzoek eigenlijk wel meevallen, deed wel even pijn (kramp) maar dat was maar een paar seconden en daarna was het meer een ongemakkelijk gevoel dan echt pijn. Had geen pijnstiller ingenomen omdat ik die niet voorgeschreven heb gekregen. Heb nu een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik maar geen echte pijn. Blijf wel thuis de rest van dag en ga lekker in de tuin zitten. Ben blij dat het is meegevallen en dat de uitslag goed is. Veel liefs Nataly
Nataly Fijn meid dat het onderzoek je is meegevallen en dat alles goed is! Stelt me weer een klein beetje gerust, want ik krijg hem a.s. woensdag en zie er nu al tegenop. Doe maar lekker rustig aan, geniet van het zonnetje. Liefs Mirre
ik heb ook het hsg onderzoek gehad, en bij mij deed het heel erg pijn, en ben erna onwel geworden, maar hier is wel een verklaring voor... ik ben heel erg nauw, alles.. mn schede..strakke baarmoedermond enz enz, vandaar dat ik ook meer "pijn" voel dan n ander... en heb van te voren ook zware pijnstilling gehad, mocht zelfs geen auto rijden.. ik wens je wel suc6 met je hsg als ik de mijne vergelijk met andere moet t haast wel meevallen (als je n "gewone" ingang hebt ) dit klinkt miss heel raar maar ja, weet niet hoe ik t anders moest zeggen
Heb vandaag een HSG gehad, was er best een beetje nerveus over na alle reacties hier gelezen te hebben. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee, het moment van de "tang" plaatsen vpoelde ik wel even, vooral toen de arts vroeg of ik kon voelen dat ze eraan aan het trekken was TUURLIJK VOEL IK DAT! Het inspuiten voelt als een heftige menstruatiekramp, vond het wel heel vreemd om het hele gebeuren mee te volgen op het scherm, m'n maag draaide zich wel een beetje haha. Gelukkig was alles in orde, goede cyclus, geen verstopte eileiders etc. Mijn lief heeft echter een verminderde zaadkwaliteit, we zijn dus blij dat bij mij alles in orde is. Heb meteen maar gevraagd of er in dezelfde cyclus gestart kan worden met IUI ( dat moeten we helaas ondergaan), waarom nog langer wachten, denk ik zo. Volgens haar kon dit, komende dinsdag weer een afspraak bij haar, dan hebben we het maar eens over. Spannend. Iedereen succes die het onderzoek nog moet ondergaan, even op je tandjes bijten! Het is voor het goede doel!
Nellas Gelukkig is het ook jou meegevallen! En fijn dat DAT goed was! Ik moet a.s. woensdag voor het HSG onderzoek en ben blij als het eenmaal donderdag is! Maarre met een tang je baarmoeder naar beneden trekken? Deden ze het niet met een zuignap(je)... Liefs Mirre
Haha zou ook best kunnen, het voelde alleen niet als een zuignapje...... Veel succes woensdag, hoop dat je net zo weinig nasleep hebt ervan als ik, had alleen nog een paar uur wat krampen. Het komt wel goed!
@ Mirre Ik hoop dat het mee gaat vallen.. ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor mijn HSG.... op donderdag. Hopelijk bloed ik dan niet meer, maar het kon niet anders.