Komt mijn ovulatie eraan??

Discussion in 'Zwanger worden' started by schorpioen87, Nov 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schorpioen87

Nov 6, 2012
    63
    0
    0
    Hallo dames,

Even mijn situatie. Ik houd al twee weken mijn temperatuur iedere ochtend bij en die is al twee weken lang 36,6 of 36,7. Vanmorgen zat ik ineens op 36,3, wat volgens mij kan betekenen dat mijn ovulatie eraan komt.

Ook slijm bekeken en volgens mij, in hoeverre in vergelijkingsmateriaal van afgelopen twee weken heb, is dit rekbaar en geeft het draden tussen twee vingers.

Allemaal tekenen van een ovulatie, dus maar even een ovulatietest gedaan. Nou met moeite zag ik een klein tweede streepje. Nu weet ik het dus niet meer, straks betekent dat dat mijn ovulatie al voorbij is ofzo. Wat denken jullie????

Ik zit trouwens op dag 14 van mijn cyclus, maar ik heb nog geen regelmatige cyclus ivm dat ik vorige maand gestopt ben met de pil.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Ik zou nog even doortesten. Volgens mij krijg je voor een eisprong een temperatuurdaling en na de eisprong een lichte stijging.
    Kan best zijn dat hij over 2 dagen alsnog positief is. Zou ook 2 x per dag gaan testen. Iemand kan ook een korte piek hebben. Dan kan je bijv s ochtends negatief getest hebben en smiddags alsnog een ei. Als je dan alleen s ochtends test dan mis je dus jee.

3. schorpioen87

Nov 6, 2012
    63
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie, droebeltje.

Vanmorgen nog steeds lage temperatuur namelijk 36,4. Ik ga straks weer een ovulatietest doen. Ik vind dat trouwens best lastig plannen zo'n test. 's Ochtends kan niet ivm ochtend-urine, daarna werk ik en na werk ga ik sporten waar ik dus water drink. Zal het een probleem zijn om 's avonds te testen?

Ik laat zo weten wat mijn ovu test aangeeft, maar ik verwacht niets aangezien gister mij streepje zo vaag was.

4. schorpioen87

Nov 6, 2012
    63
    0
    0
    Nou een dikke vette knaltest hoor. Echt dom ik keek naar de test en zeg tegen mijn vriend dat hij negatief is, en ineens zie ik dat die knaller dus gewoon de teststreep is. Dat wordt klussen!!

Share This Page