Ik had een vraagje om de pasfoto die je mee moet nemen moet dat nou echt zon speciale pasfoto zijn voor die ID kaart enzo want heb geen flauw idee wat ze ermee gaan doen of kan ik gewoon zelf een simpele maken en af laten drukken?
Weet niet waar je een foto voor nodig hebt. Ik heb een pasje moeten laten maken en er werd ter plaatse een foto gemaakt met een soort webcamera.
Oh haha dus dan ben ik dus niet de enige die het raar vind nou ja ik vroeg het me ook al af waarom ze nou een foto moesten hebben dacht misschien pasje ofzo maar nou dan denk ik dat ik gewoon zonder ga en dan hoor ik het wel als ze het echt nodig hebben. Stond namelijk in de brief dat ik een ID, verzekeringspas en pasfoto mee moest nemen maar dan vraag ik daar eerst wel om wat voor 1 en anders breng ik em later wel langs
Nog nooit van gehoord, maar misschien willen ze een fotootje om voor in het dossier te plakken zodat ze kunnen zien en weten wie je bent als je belt bijvoorbeeld. Kan me voorstellen dat bij een grote praktijk het lastig is om alle gezichten te onthouden.
Dat voegen ze aan je dossier toe zodat ze weten wie ze bv aan de telefoon hebben als je belt of als er iets is...... Gebeurd meestal bij praktijken waar meerdere verloskundige werkzaam zijn. Waar ik zit wordt er ter plekke een foto gemaakt. Zitten daar ook 5 verloskundigen.
Nooit van gehoord en zou er ook niet blij mee zijn. Ze vragen toch altijd om je gegevens aan de tel en dan weten ze ook wel wie ze voor zich hebben aan de hand van je verhaal etc. Hebben ze geen foto nodig toch? Als ze je niet voor de geest kunnen halen zonder pasfoto, zou ik kiezen voor een kleinere praktijk.
Dat is wat mij verteld is bij de intake, ik kan me voorstellen dat het schakelen is voor ze, ze zien veel zwangere vrouwen en in het begin zien ze je maar 1 keer in de 4 weken.