Hoi meiden, Ik weet even niet wat ik moet denken. Sinds vandaag ben ik niet lekker. Ik heb last van mijn buik, ben misselijk en heb sinds net ook last van mijn rug. Vanmorgen heb ik nog een ovulatietest gedaan: negatiever kon niet. Geen tweede streep te bekennen. En nou ga ik net naar het toilet... ben ik ineens weer ongesteld geworden?! Ik zit pas op dag 8 van mijn cyclus en ben tot 3 dagen geleden ongesteld geweest... 2 dagen geleden nog bruinverlies... daarna was het helemaal over. Dit is de eerste ronde dat ik teunisbloem olie slik, om mijn cyclus wat regelmatiger te maken. Meestal duurt mijn cyclus tussen de 30 en 36 dagen. Wat zou het kunnen zijn?
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem nu sinds een week alweer aan bloeden ook begonnen rond dag 10 of 11
Raar is dat, hè? Ik snap er niks van. Heb jij er nog iets mee gedaan, of wacht je het af? Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt.
Ik wacht af doe ook ovulatietesten en die liepen op en nu weer af dus ik denk dat ik me eisprong bijna heb of gehad heb ff kijken wat me temp doet morgen
Oei Luminis! Dat is lastig! Heb je veel bloed gehd met je menstruatie? Heb je al eens getest op eventuele zwangerschap? Groetjes
Het is een bloeding geweest. Het begon vanmiddag met menstruatiekrampen in mijn buik en rug en misselijkheid, daarna verloor ik bloed. Net ben ik alleen nog een klein beetje roze verloren. Hebben meer meiden weleens zo'n bloeding gehad? Is dat normaal, of kan het duiden op een vroege miskraam o.i.d.? Of zou het door de teunisbloem olie kunnen komen? Een hoop vragen en ik weet dat jullie geen dokters zijn. @ Kim: succes meid! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! @ Annelke: ik heb gewoon een normale menstruatie gehad en ben dus veel bloed verloren. Wel zaten er soms uren tussen dat ik helemaal geen bloed verloor, wat ik niet gewend ben. Ik had voor de bloeding een ovulatietest gedaan, maar deze was witter dan wit. Een zwangerschap kan het dus sowieso niet zijn! Misschien is zo'n bloeding gewoon normaal...
Je bent gewoon rond je NOD ongesteld geworden. Je ovulatietest is negatief. Bij een zwangerschap knalt in verreweg de meeste gevallen een ovulatietest. Wellicht gewoon een nabloeding van je menstruatie of een tussentijdse bloeding. Van een vroege miskraam spreek je pas als je een positieve zwangerschapstest hebt gehad.. Had je dat? Anders even testen.