Hey dames, ik had even een vraagje. Ik krijg deze maand steeds een follikelmeting om te kijken of ik eisprong heb. Nu groeit er een follikel, en deze was vandaag ongeveer 21 mm. Weet iemand hoe groot ie ongeveer moet zijn voordat hij gaat springen? Liefs, WUp
Ja inderdaad wat shaartje ook al zegt. Denk wel dat je vanaf nu lekker moet gaan sexen hihi. liefs vruchtje
Inderdaad bij ongeveer 20-25 mm. Bij de een springt 'ie wat eerder dan de ander. Bij mij is het meestal als 'ie rond de 24 mm is. Een follikel groeit 2 mm per dag, dus dan zou je morgen ongeveer je eisprong hebben. Voor de zekerheid vanavond maar even aan de klus! Groetjes, Jippie
ik dacht ook vanaf 18 mm, dat is bij mij wel het geval namelijk. Krijg de pregnyl bij 16/17 mm en dan springt ie ongeveer bij 18/19 mm
@ wup : wat een goed ei zeg ! woensdag had ik een ei van 22 mm en die gaat nu pas springen .... vorige rondes waren mijn eitjes tussen de 17 en 21 mm .... klusze dus ! ik heb hier ooit een ook een topic over geopend :hoe groot is jou ei ....gaat niet echt over het springen dus .... L.sybje
En uitgerekend vannacht is meneer niet thuis..... Hopen dat hij niet eerder dan zondag springt..... Ik ben benieuwd of ik em ook kan voelen
@ wup is tie niet thuis ? zondag pas ? ppffff kan hij niet heel eventjes thuis komen ? ja wij zijn hier ook flink aan de klus hihi(nu niet) L.sybje
Morgen komt ie gelukkig weer, gister is ie al speciaal voor mij weer terug gekomen de schat. have fun! Liefs, Wup
Haha, die wup en syb. Arme mannen worden gewoon besprongen. Veel plezier meiden en hopelijk levert het een mooi succes op deze ronde.
hi, ik ben dan wel beetje raar denk ik. ik ben afgelopen woensdag in het ziekenhuis geweest en toen was mijn ei al 22 mm ongeveer. ik had echt gedacht die dag of dag erna ei te hebben, maar nu is temp nog steeds niet gestegen. kan het ei ook heel groot zijn of weinig groeien? ik denk zelf nl dat ik pas vandaag eisprong ga hebben, alhoewel ik wel al 4 dagen vruchtbaar slijm heb ofzo. het zou dan ook wel met cyclus kloppen die zou dan 24 dagen zijn. groetjes, charlie
@Syb, nee due gebruik ik niet. in het begin wilde ik het niet omdat er toen nog geen reden voor was. En dan ben je er vind ik teveel mee bezig. En afgelopen juli zei de gyn dat ik waarschijnlijk geen eisprong zou hebben , dus toen zag ik het nut er ook niet van in. Nu blijkt er toch een eitje te zijn. Ik heb op dit momen steeds wat zeurende pijn aan de rechterkant, dus dat zou een goed teken zijn? Ik zou niet weten hoe een eisprong eventueel zou voelen. Eerst had de gyn het steeds over PCO, maar volgens de fertiliteitsarts die nu de echo's doet zagen de eierstokken er normaal en rustig uit. Dus hoe en wat nu allemaal...ik heb geen idee! Eerst deze cyclus maar even afwachten!
Nee geen idee. Als mn ei nu goed springt zal ik wel naar huis gestuurd worden met de mededeling dat we het nog maar een jaar moeten proberen voor ze verder iets gaan doen.