Hallo, Ik heb een vraagje. Als je een week geleden de plaatsing hebt gehad en een week later hoge bloedwaarden hebt, wat is de kans dat het resulteert in een gezonde zwangerschap? Hopelijk kunnen jullie helpen. Groetjes
Klopt, maar ik dacht, aangezien diegene hele hoge waarden had dat misschien ook iets zegt. Maar helaas niet dus, nu maar duimen draaien.
Nee, sterker nog niet elk ziekenhuis doet een bloed test. Mijn ziekenhuis werkt met zelf thuis testen. 18 dagen na terugplaatsing wordt je gebeld, positief wordt er bij ongeveer 8 weken een echo gepland, negatief dan afspraak voor gesprek met de arts.
Het gebeurd allemaal in het buitenland, niet hier in NL. Sowieso zijn de echo's veel verder ontwikkeld daar dan hier. Afwachten dus maar...
Hallo, Wederom een vraagje. Als het 21 dagen na terugplaatsing is, hoeveel weken zwanger ben je dan? Ik kan dit niet vinden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Groetjes,
Op de dag van de punctie (de eisprong) ben je al twee weken 'zwanger' voor de telling. Dat is wereldwijd zo afgesproken. De terugplaatsing is vaak op dag 3 of 5. Je moet dus tellen in het aantal dagen of weken sinds de punctie/eisprong en daar 14 dagen bij optellen.
Ligt aan hoeveel dagen oid het embryo was bij tp. Bij een dag 5 tp ben je dan 5w4d. Bij een dag 3 tp ben je dan 5w2 dagen. Als ik het goed tel...
Hoi Moess, Bedankt voor je antwoord. Dat zijn vragen die ik niet zo goed durf te stellen aan diegene, maar superbedankt voor je antwoord. Ik ben weer iets wijzer. Groetjes,