Hoi allemaal, Ik ben 33 en heb nu pas een kinderwens, wie is er ook al boven de 30 en wil er met mij over kletsen. Ik kijk veel op forums maar merk dat er veel jonge moeders of as moeders zijn, voel me ineens een beetje oud Ik ga nu pas mijn tweede ronde in, maar de spanning enzo zou ik best met andere willen delen. Groetjes
Hoi Bojenna, ik ben ook een latert hoor! Vorig jaar, ik was toen 37, hebben we ons eerste kindje gekregen en we gaan nu voor een 2e. Weer net zo spannend als de eerste keer!
Ik heb ook nu pas een kinderwens, beetje laat, maar hopen dat het nog wil lukken... bar Ps. let niet op de banner, want ik voel de ongi al aankomen...ben dus niet overtijd
Mijn moeder was 33 toen ik geboren werd en 36 toen mijn broertje geboren werd. Tsja, ze kreeg ook pas laat een kinderwens (leuk detail: mijn ouders waren al 13 jaar getrouwd toen ik kwam )
Hoi hoi, ik ben net 34 geworden en hebben nu ook weer kinderwens. De eerste is geboren toen ik 30 was, en dachten heel lang dat we er maar 1 wilden en willen nu toch een tweede. Je leest wel vaak dat je vruchtbaarheid afneemt na je 30e, dus hoop dat er nog wel genoeg overblijft... Groetjes en succes!
Hoi! Ik ben 32 jaar en ben ook pas later aan kinderen gaan denken, nu is het gewoon het juiste moment! Heel veel succes met zwanger worden, ik ben nu in mijn derde ronde en hopelijk zal het snel gebeuren!
Hoi allemaal, Fijn om te lezen dat ik niet de enige dertiger ben, al had ik dat ook wel niet verwacht hoor. Leuk om te horen dat ik met 33 nog een jonkie ben haha Maar ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ik nog maanden moet wachten tot het zover is omdat ik dan toch het idee heb van word ik niet te oud straks, maarrrrrrrrrrr A: is het niet realistisch om te denken dat het snel lukt zeker als je zoooooo graag wil en B: ik wil niet zeggen dat ik andere oud vind maar ik voel mezelf dan oud. Mijn 2 beste vriendinnen kregen na hun 35 ste ook pas kinderen en hun vind ik absoluut niet oud. Ik ben wel een beetje bang, Ik heb altijd geroepen ik hoef geen kinderen en nu ik ze wel graag wil denk ik, als het maar geen ongeluk heeft gebracht altijd dat geroep en ik ze niet kan krijgen. Hebben meer laten moeders dit, of ben ik gewoon onzeker? We gaan nu officieel de tweede ronde pas in dussss niet zeuren maar toch vind ik het allemaal maar spannend. Alhoewel het ook wel leuke spanning is hoor. ben er niet ziek van of overdreven gestresst maar oooh zoooo mee bezig Groetjes Bojenna
Bojenna Ik ben ook "al" (we zijn nog hardstikke jong!) 34, en wij zijn er ook pas net aan begonnen, natuurlijk ben je er mee bezig, als je wilt dan wil je ook toch? Misschien is dat het verschil met als je twintig bent en moeder wilt worden en als je al wat ouder bent.. Ik merk dat ik ook wat onzekerder ben. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit of je er wel of niet mee bezig bent, het moet toch gewoon "raak" zijn of je er nu wel of niet veel aan denkt dat kan volgens mij geen invloed hebben. groetjes Bambie
Hoi, ik ben ook 'al' 33 hoor! En bij ons was het in de tweede ronde trouwens raak Ik wist al wel langer dat ik een kindje wilde maar mijn vriend (nu man hihi) wist het niet zeker en ik wilde hem de tijd gunnen om daarachter te komen. Verder heb ik wel altijd de voor- en nadelen ingezien van een leven met en zonder kinderen. Dus toen mijn vriend er voor wilde gaan, hadden we allebei zoiets van we zien het wel. Maar weet natuurlijk niet hoe ik er tegenover had gestaan als het wel lang was gaan duren voordat ik zwanger was....we hebben altijd gezegd dat we niet de medische molen in wilden maarja...ook wij zouden misschien onze grenzen wel gaan verleggen als het niet spontaan zou lukken... Kan me wel voorstellen dat als je al wat 'ouder' bent zoals wij de tijd gaat dringen als het dan niet snel lukt. Iemand die bij wijze van spreken 22 of 25 is heeft nog wat langer de tijd zeg maar! Voor de klussers onder ons: succes, ik hoop dat het bij iedereen snel raak mag zijn!
Hey Bambie Bedankt voor je opbeurende berichtje en de andere trouwens ook. Vanaf nu vole ik me een ''jonge godin" en probeer ik niet zo onzeker te zijn. Er niet te veel aan denken of het gaat lukken dat zal wel niet helemaal gaan, en net wat jij zegt het moet gewoon raak zijn. Volgende week zitten ergens mijn vruchtbare dagen geloof ik als ik goed geteld heb, we gaan dan extra genieten mijn lief en ik en hopen dat we dan raak schieten Houd jullie op de hoogte fijne dag
Ik ben net 34 geworden en heb ook pas een kinderwens sinds mijn 33ste. 20 aug gestopt 2007 met de pil. Hopelijk word ik op mijn 34ste mama Ook voor jullie veel succes! groetjes zibella x
Zibella Jij ook veel succes. Hoop dat jij er minder mee bezig bent dan ik want wordt gek van mezelf! pfffffff hoe krijg ik het toch uit mijn koppie. Volgende week is ongeveer mijn vruchtbare week, enben er nu al mee bezig. Mijn vriend wordt er een beetje boos om hij zegt ik doe niets op commando maar ja ik heb zoiets we willen toch dan maar een beetje op commando toch? Groetjes en nogmaals succes
Hoi Bojenna! Ik ben ook 'al' 32 en heb nu een kinderwens ! Die wens was er wel eerder, maar ja, de juiste man niet . Nu ben ik in het gelukkige 'bezit' van de juiste man en is de kinderwens er meer dan ooit. Ben er van overtuigd dat we nog niet oud zijn hoor ........ik hoop voor ons dat het snel lukt! Ben nu net in de 2e ronde en vind het echt superspannend!
Hee meiden, Allemaal succes hoor! Ik had nooit een kinderwens (maar ook geen vriend) totdat ik mijn mannetje tegenkwam op mijn 32e! In juni voor het eerst voor het eggie gedaan meteen zwanger, maar helaas niet goed gegaan. Nu hopen we dat het snel weer raak is...