Ik begin nu maar een topic waarin ik alles kwijt kan, ik wist niet goed hoe het werkte dus ik heb als ik elke keer een nieuw onderwerp aangemaakt..... . En nog iets raars ik kon een paar weken niet inloggen, twee x een nieuw ww aangevraagd enz enz maar ja ik hoop dat het probleem nu opgelost is. In mijn laatste bericht hoopte ik dat ik zwanger was, ik had allerlei klachten die je ook bij zwangerschap hebt ( misselijk, buikpijn (steekjes) een paar dagen na de pregnyl een temp-dip) toen ook nog twee dagen overtijd. maar helaas het mocht niet zo zijn. Ik had veel bijwerkingen van de clomid en de pregnyl. Dus weer een nieuwe ronde clomid, op de tiende dag van mijn cyclus bleek dat het langzamer ging ik had een follikel van 1 cm dit was vorige week donderdag, ik moest maandag terug komen. Maandag was mijn eitje nog maar 1.2 dit in ruim vier dagen grrrrrrr. Donderdag weer terugkomen, ik zei nog wat raar vorige keer ging het allemaal veel sneller (mijn eigen arts is met vakantie, ik heb dus nu wie er maar tijd heeft). Deze nam me heel serieus en zei me dan woensdag maar terug te komen, beter een keer vaker dan te laat was haar motto. leuke vrouw trouwens geen witte jas stelde zich voor bij haar voornaam helemaal top. Helaas had zij woensdag geen tijd en kwam ik bij mevr strijkplank terecht jezus daar kan geen lachje af, wat een strak mens vorige keer stond ik binnen vijf min weer buiten met inw. echo, uit en aankleden. Ik voelde me echt een nummer, ze hield nog net geen stopwatch bij de hand.. (broek uit 5 seconden..."dat kan sneller" ) Je zou toch denken dat een vrouw wel weet hoe je je voelt en dat het allemaal al geen pretje is, nee ik ben blij als mijn eigen arts (man) terug is. In ieder geval... woensdag lag ik weer in de beugels toen ze me zei dat het niet echt hard groeide. Gatverdamme ik had maandag al zo de balen overal van nu nog geen schot in de zaak. En ineens zegt ze je mag vanavond pregnyl prikken het follikel is 2 cm. niet hard groeien.... in twee dagen 8 mm nou ik sprong een gat in de lucht mijn eitje heeft een inhaalslag gedaan hehehe nu snap ik ook waarom ik al vanaf maandag zo'n pijn had links (daar zit ie, onze nieuwe kans). De pregnyl is gister gezet we mogen vanavond klussen... dan weer een paar slopende ww... hopen hopen Al met al een lang verhaal geworden he... maar ja het is zo lekker op te schrijven even alles eruit te gooien.
En wij zijn ervoor om het aan te horen en dat doen we met liefde hoor! Heel veel succes met zwanger raken!
Ik heb een nieuw topic gevonden Ga jou natuurlijk ook volgen en hoop dat je snel zwanger bent Groetjes Scat
Ben ik weer.... Eindelijk nu hadden we eindelijk de pc weer in orde, zit ik er van de week achter en boem beeld op zwart helemaal niets deed dat ding meer grrrrrrrrrr. Nu is vanavond mijn zwager geweest en die lieverd heeft alles in orde gemaakt. Nu even het volgende heeft iemand die clomid en pregnyl (heeft) (ge)slikt dit ook....... Vorige maand begon ik een paar dagen naar de eisprong allerlei kwaaltjes te krijgen die je ook kunt hebben aan het begin van de zwangerschap (zere tepels, misselijk, steekjes in de onderbuik etc.) Ik was twee dagen overtijd en toen helaas. Deze maand en ik moet nog vijf dagen heb ik nergens last van ik voel helemaal niets. Ik dacht dat als het bijwerkingen waren van de pregnyl die heb ik nu voor de tweede ronde (clomid 4 rondes) dat ik nu wel weer kwaaltjes zou hebben. Of ben ik toch even zwanger geweest. Dat zou niet leuk zijn maar wel goede hoop geven dat er bij mijn vriend in ieder geval niets aan de hand is. Om een lang verhaal kort te maken zijn er mensen die ervaring hebben met clomid en pregnyl vooral de pregnyl en die wisselende bijwerkingen hebben per maand?
Hoi Maxi Mag ik vragen waarom jij clomid en pregnyl samen hebt. Ik moet ook met clomid beginnen en pregnyl, het is dat ik geen cyclus heb en mijn progesteron was niet goed miss dat het daarmee te maken heeft ik heb geen idee. Ik hoop dat het bij jou ook snel lukt om zwanger te worden. Liefs wolly
Hoi Wolly, Ik heb clomid omdat er zich bij mij geen eitje ontwikkelde. En de pregnyl om het te laten springen. Ik hoop het ook, ook voor jou!
Hey maxi Ik bel morgen het zh even om te vragen hoe dat precies zit met die pregnyl want de gyn had er niks over gezegt namelijk door de telefoon, en kreeg dat op recept thuis gestuurd, mis is ze het vergeten te vertellen, maar bedankt voor je antwoord. Liefs wolly
ja zou ik ook even doen, ik moet altijd eerst clomid van de dag 3 tot 5. Dan vanaf dag 10 echo's (follikelmeting) tot de eitjes rond de twee cm zijn dan krijg ik een recept mee om de pregnyl op te halen bij de apotheek die moet ik zelf meennemen naar het ziekenhuis, daar prikken ze me. Ik denk dat als je progesteron te laag is je geen eisprong hebt. Normaal moet na je ei je progesteron stijgen. De pregnyl laat je ei springen.
Ik krijg dan clomid van cyclus dag 3 tot 7. Maar ik denk hoe jij het nu uit legt dat dat het wel zal zijn want het klinkt allemaal wel logisch zoals het bij mij zit van geen eisprong enzo. Ik bel er morgen wel f heen dan hoor ik het wel hoe het precies zit. Liefs wolly
Foutje! ik moet 5 dagen slikken niet van dag 3 tot dag vijf... hehe 3 + 5 is dag 8. Ik zou ook even bellen hoor. In het ziekenhuis zijn ze soms wel vaag hoor vind ik. Voor hun is het dagelijkse kost, een beetje uitleg is wel prettig. Je wilt ten slotte weten wat en waarom je het gebruikt. Groetjes
Ja daarom ik zei tegen mijn vriend ook al dat ik het zo vreemd vind dat ze zomaar een recept via de post op sturen voor medicijnen wat je niet eens kent voor het zelfde geld doe je iets verkeerd ofzo en gaat het allemaal mis, en daarom vind ik uitleg van medicijnen wel zo belangrijk.
Hallo Allemaal, Ik ben een tijdje niet geweest maar er was weer wat met mijn pc om precies te zijn ik ben afgesloten van internet omdat @home denkt dat ik november (kabeltv) niet heb betaald. en dan sluiten ze je meteen maar af voor het gemak... dus ook geen internet. Ik zit nu bij een vriendin omdat ik niet kon wachten om van de daken te schreeuwen dat ik ZWANGER ben. Ik zag het deze maand niet gebeuren maar ik was toch drie dagen overtijd ik heb vandaag getest en ik ben zwanger ongelooflijk ik kan het bijna niet geloven. Ik ben met mijn vriendin naar vriendje zijn werk gereden en hem verteld dat hij papa word. blij blij blij. Nou groetjes allemaal van een hele blije, hysterisch gelukkige aanstaande mama
Wat een fantastisch nieuws Maxi GEFELICITEERD BEN ZO BLIJ VOOR JE Zo blij ben ik! Ik heb net al goed nieuws gelezen bij Jelske, die is precies gelijk zwanger getest met jou Lucky Ladys Geniet ervan Maxi maar dat hoef ik je niet te vertellen natuurlijk! Groetjes Scat PS Wel nog een beetje blijven hangen hier hoor!
Wauw meid... wat een super goed nieuws zeg! Hopelijk tot snel weer hier op het forum (dat ze er bij @Home maar snel werk van mogen maken )... Geniet er heerlijk van! Liefs, Josien