Hsg op cd16.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Logan, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Natuurlijk heb ik juist deze cyclus mijn eisprong en dus menstruatie eerder. Nu heb ik de hsg dus op dag 16 ipv ongeveer 10.
    Ik had eigenlijk bedacht een ronde pauze te houden maar daar heb ik geen zin in natuurlijk. Als ik op diezelfde dag een ei heb of later kan het geen kwaad toch? Als ik met ovulatie testen mijn ei opspoor zou ik nog kans kunnen hebben toch? Of denk ik dan te makkelijk?

2. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Hsg moet voor de eisprong plaatsvinden. Omdat je anders het risico loopt op een Bbz. Bel t zieken huis en leg t uit.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Dus dan is het of verzetten of toch pauze? Ik heb deze afspraak al ff staan aangezien ze nogal vol zitten... Heb net alles geregeld met het werk. Heb ik weer...

4. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Bel en overleg met ze, of je moet een ronde overslaan een Bbz wil je niet

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik zou hem door laten gaan en even niet klussen.
    Idd een bbz wil je niet. Een HSG heel graag (daarna ook tot 6 maanden vermeerderd vruchtbaar!), dus dat zou ik doen.

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat Roosje zegt klopt, hsg moet voor de eisprong plaatsvinden. Hier destijds op vrijdag een hsg gekregen, zondag positieve ovulatietest en weer 8 dagen later een licht positieve test. Mijn zoontje wordt inmiddels bijna 3 ;)

7. Logan

Logan Niet meer actief

Ik wil inderdaad geen bbz, ik heb ervaring.
    De afspraak verzet ik sowieso niet maar als ik een eisprong zou hebben dag 17 is het geen punt? Of is dat ook riskant?

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee, dat is ok. Het gaat er puur om dat een (net) bevrucht eitje niet je eileiders ingespoten wordt.

9. Logan

Logan Niet meer actief

Dan houd ik m'n cyclus bij met ovulatietesten en gebruik ik robbertjes tot de 13e. :)

Deel Deze Pagina