Hello ladies, Mijn vriend en ik zijn nu een half jaar bezig om zwanger te worden, Deze maand ben ik etos zwanger worden gaan slikken maar nou ben ik net ongesteld geworden en zit nu pas op dag 23 terwijl ik normaal op 27/28 dagen zit heel regelmatig zou dit aan die pillen kunnen liggen? Gr.
Hey! Ik heb 2 maanden Davitamon mama geslikt en kijk maar naar mijn handtekening! 2 maanden korte cyclus! Er mee gestopt en alleen foliumzuur geslikt (deed ik voor Davitamon al) en nu weer precies 28!! Wel heel erg toeval!
Ik heb ze ook geslikt, maar had er geen kortere cyclus door. Ik denk dat dat aan hormonen ligt en die zitten er niet in. Hopelijk is je volgende ronde weer 'normaal'.
Ik ook. Er zit een of ander kruidje in (vitex agnus castus ofzoiets) wat je cyclus reguleert. Maar als je al vrij regelmatig bent van jezelf valt er niks te reguleren en kan je cyclus dus op de hobbel raken.
Bij mij helpt het tot nu toe wel, ook pas sinds deze maand er mee bezig maar heb mijn ei een stuk vroeger gekregen dan normaal!