diagnostische laparoscopie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kuipersl, Apr 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    Gister hebben we te horen gekregen dat we het IUI traject ingaan. Als laatste check wil de arts nog kijken of mijn eileiders wel toegankelijk zijn middels een kijkoperatie in de buik, een laparoscopie dus. Uit alle onderzoeken lijkt het erop dat mijn vriend's zwemmers niet door mijn slijm kunnen komen, maar als de eileiders verstopt zitten hebben we een probleem erbij. Wie heeft deze operatie ook gehad? Hoelang kan je niet werken, hoeveel last/pijn heb je ervan? Iemand?

2. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi,

Ivm endometriose heb ik deze kijkoperatie 2x ondergaan. Het valt reuze mee. Ik ben misschien een weekje thuis geweest. Na de operatie hou je een paar dagen last van je ribben en je schouden, door het gas die ze gebruiken tijdens de operatie. Verder is het heel goed te doen. Ik moest 1 nachtje blijven en daarna mocht ik naar huis.

Alvast heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb ook een kijkoperatie gehad
    en deden ze tegelijk een hsg en een leo
    mocht eind van de middag naar huis toe
    heb een paar dagen last gehad van mijn buik en nog wat getrek van de wondjes maar daarna ging het wel weer...

heel veel succes meid

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ik heb vorige week vrijdag laparoscopie gehad en ben woensdags weer gaan werken. Wat de andere meiden zeggen valt het hartstikke mee. En het is natuurlijk fijn om te weten of alles goed is in je buik. Helaas is dat sneetje bij mijn navel lichtelijk gaan ontsteken en heb daar dus iets meer last van dan normaal.

Sterkte in ieder geval en hoop voor je op een goede uitslag.

gr vruchtje

5. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    het valt iid erg mee, mocht smiddags alweer naar huis.
    Alleen van het gas in je buik kun je behoorlijk last hebben.ZO bij je schouderbladen of je ribben.Ik kon niet goed van liggen naar staan gaan en andersom, dat deed best giga pijn, maar verder ging het wel.Ik heb een beste week er last van gehad.

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Ik heb afgelopen woensdag een laparoscopie gehad. Zag er erg tegenop, maar achteraf viel het redelijk mee. Wat me wel tegenviel was de pijn in m'n buik die ik na de operatie had. Dit zakte na een paar uur gelukkig af. Ik had hier zelf geen rekening mee gehouden, dus dat was even een tegenvaller. Verder viel het me reuze mee allemaal. Ze zijn zo lief in het ziekenhuis en door het rustgevende pilletje dat ik vantevoren kreeg, werd ik heel relaxed. Het is nu zaterdag en ik voel me echt een stuk beter alweer.

Succes!

7. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

Aug 24, 2007
    421
    0
    16
    Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties! Ben al behoorlijk gerustgesteld door jullie verhalen. Ik heb net gehoord dat ik in de laatste week van april wordt ingepland, dus dat is dan lekker snel. Nu maar hopen dat ze geen ernstige dingen ontdekken...

Share This Page