Zwanger worden met cyclus van 40-45 dagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikki23, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Mijn cyclus schommelt nogal en vroeg me eigenlijk af of ik dan wel een (goede) eisprong heb. Met ovulatietesten vind ik wel een duidelijke piek, maar dat zegt natuurlijk nog niet dat je ei ook daawerkelijk springt!
    Ben benieuwd!

2. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ehmmm, sorry verkeerd geplaatst! Zat even niet op te letten!
    Mods, kunnen jullie em verplaatsen?

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik zie dat je een zoontje hebt van 1,5 jaar.
    had je daarvoor ook al een schommelende cyclus en hoe lang duurde het voordat je toen zwanger was?

hoe lang ben je nu bezig?8maanden?
    dat zegt in principe niet zoveel, ik heb tussen mijn miskramen door tot 2keer toe 2 jaar moeten wachten.

4. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Heb idd een zoontje van anderhalf. Voor hem heb ik een miskraam gehad, was toen in de 2e ronde zwanger. Van mijn zoontje was ik in de 5e ronde zwanger. Mijn cyclus was toen gemiddeld 33 dagen. Schommelde wat tussen de 30 en 35 dagen.
    We zitten nu in ronde 8 en 10 maanden van de pil af (7 maanden geslikt).

Jeetje, 2x 2 jaar moeten wachten!? Lijkt me erg slopend. Hoop niet dat dat mij te wachten staat.
    Als het na de 10e ronde nog niet gelukt is (dan zijn we ruim een jaar bezig) gaan we denk ik toch maar eens naar de huisarts. Maar hopelijk blijkt het tegen die tijd niet meer nodig te zijn.
    De pil komt er hier in ieder geval niet meer in!

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    In principe zoun je gewoon zwanger moeten kunnen raken als je duidelijk je ei spot met ovutesten. Er zijn zelfs meiden op het forum die een jaar niet ongi waren en ineens toch zwanger.

Daar tegenover kan het ook zijn dat je ei niet goed genoeg is als je cyclussen wat langer zijn. Het kan dus allebei.

Succes verder!

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

dat is zeker erg slopend hoor, dat wens je niemand toe.
    toen we eindelijk na 2 jaar de stap wouden zetten om naar een gyn te gaan voor onderzoeken, bleek ik ineens zwanger te zijn en wouden ze me niet echt meer verder helpen toen ik later alsnog een miskraam kreeg.
    gelukkig ben ik toen wel na een half jaar weer zwanger geworden en heb toen een gezonde meid gekregen.

2 weken geleden weer miskraam gehad (met 12 weken echo bleek vruchtje te zijn overleden met 9 weken en 2 dagen), dus ik hoop dat ik nu niet zolang hoef te wachten.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik had cycli variërend van 34 tot 60 dagen. En soms zelfs geen eisprong. En zie mijn banner :) Ik hoop je hiermee een hart onder de riem te steken!

8. veertje

veertje Fanatiek lid

Het kan zeker hoor, probeer je niet te druk te maken ( is makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het)

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik had 42 cyclusdagen, dus ik neem aan dat je wel zwanger kan raken als je cyclus schommelt..
    Ik heb geen ovulatie testen gebruikt...
    We hebben gewoon om de dag geklust.:p
    Nou en het is gelukt..haha

10. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Bedankt voor jullie reacties! Van jullie positieve verhalen word ik erg blij. Ik zal gewoon nog 'even' geduld moeten hebben.
    Ik blijf in ieder geval positief!
    Thanks girls!

Deel Deze Pagina