mitsy... ik kreeg hsg/kijkoperatie omdat uit alle andere onderzoeken niets was uitgekomen... en de kans dus groot was dat het probleem bij eileiders/eierstokken zou liggen.. vandaag dus bij gyn geweest... ik moet op cyclusdag 3 of 4 en dag 20 of 21 bloedprikken en eind november terug.. aan de hand van bloeduitslagen word er plan opgesteld... echo toonde niets afwijkends... dus ff afwachten tot ongie komt en dan kunnen we officieel het mmm traject in
hey meiden, Ik heb vrijdag een kijkoperatie gehad. Om even een korte versie te vertellen van mijn verhaal. Wij zijn in augustus gestopt met de pil in 2011 in januari was ik zwanger maar dat heeft niet heel lang geduurd na een week kreeg ik een miskraam. nu zo 2.5 maand geleden was ik weer zwanger maar was dit een bbz. Dit is uiteindelijk weg gegaan door chemo injectie. Ze wilde nu heel graag kijken waarom het elke keer mis ging. En alle onderzoeken die ze gedaan hadden warren elke keer goed. hier komt dan ook nog wel bij dat ik maar 1 eierstok en 1 eileider heb en ze daar wel voorzichtig mee wilde zijn. Tijdens de kijkoperatie hebben ze een blauwe vloeistof in gespoten en zagen ze dat alles helemaal goed en mooi door liep. Alleen mijn eileider zat vastgekleeft aan me darm en daarom dus nooit goed mijn eitje zou kunnen transporteren dit is nu opgelost. Helaas nog wel even herstellen en door de chemo injectie die ik toen gehad heb voor mijn bbz moet ik nog wel even geduld hebben voor we weer mogen beginnen. Ben blij dat ze toch hebben gekeken bij me ook al zag alles er mooi uit, ze hebben toch wat gevonden en een spontane zwangerschap had bijna niet gekund als ik me niet had laten helpen. ze kunnen niet altijd alles even goed zien en met een kijkoperatie wel. Liefs angel
die blauwe vloeitstof hebben ze toen ook bij mij gebruikt ja... vond het erg raar toen ik de eerste keer na wc ging, maandverband vol zag met blauwe vloeistof hahaha... na zo'n injectie mag je 6 mnd niet zwanger raken toch? fijn dat ze het nu hebben kunnen "oplossen" en hopelijk mag je gauw een kindje voor 9 maand in je buik dragen hier ongie geworden dus vrijdag bloedprikken... jaa toch weer stapje dichterbij..
ja dat klopt van het moment van de injectie mag het 6 maanden niet. dus we komen uit op ongeveer 1 januari. voor jou hoop ik natuurlijk hetzelfde dat je snel zwanger mag raken hoelang ben je al bezig miessj wat gaan ze precies prikken bij je? Wat voor onderzoeken heb jij nu allemaal al gehad?