Eigen eisprong?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shaddixxx, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadden jullie de maand na het stimuleren (ICSI/IVF), dus na de punctie, meteen weer een eigen eisprong?

2. Helemaal niemand?

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat ik na de 2e IVF, toen we ons klaarmaakten voor de cryo TP, ik eigen cyclus opeens 3 follikels had ... maar nu zit ik te graven of dat nou direct de cyclus na de IVF was, of dat we er een maand tussen hadden zitten ... ik weet het niet meer :)

Krijg je geen follikel metingen?

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Ja mijn cyclus gaat gewoon weer verder...

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Waarom deze vraag eigenlijk?

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, die had ik. Misschien kwam de eisprong de maand erop wat later, ik denk een week later (dag 21).

7. Heel onrealistisch misschien, maar een beetje om het tóch nog zelf te proberen ;) De slagingskans is 0,heelveelmeernullen1% natuurlijk, maar tja, wonderen bestaan.. We zitten nu in een rustmaand, en lukt het niet, dan kan het in ieder geval ook geen kwaad ;)

Ik had gisteren ineens barstende koppijn, vreselijk veel zin in slecht eten en was zo humeurig als een depressief nijlpaard, en toen dacht ik; Hee, dat zou best wel eens een eisprong kunnen zijn! Ik wist alleen niet of dat meteen allemaal weer normaal werkt na een maand stimuleren en een punctie, vandaar dat ik me afvroeg wat jullie ervaringen daarmee waren :)

8. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je misschien een ovulatietest doen? Ik kan je helaas niet verder helpen omdat we de volgende maand pas met IVF gaan beginnen...

9. Yes, die doe ik zeker, maar wilde graag weten of dat uberhaupt zin had :p

10. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Meis de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Dus zet hem op en ga ervoor!

Deel Deze Pagina