Hadden jullie de maand na het stimuleren (ICSI/IVF), dus na de punctie, meteen weer een eigen eisprong?
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat ik na de 2e IVF, toen we ons klaarmaakten voor de cryo TP, ik eigen cyclus opeens 3 follikels had ... maar nu zit ik te graven of dat nou direct de cyclus na de IVF was, of dat we er een maand tussen hadden zitten ... ik weet het niet meer Krijg je geen follikel metingen?
Heel onrealistisch misschien, maar een beetje om het tóch nog zelf te proberen De slagingskans is 0,heelveelmeernullen1% natuurlijk, maar tja, wonderen bestaan.. We zitten nu in een rustmaand, en lukt het niet, dan kan het in ieder geval ook geen kwaad Ik had gisteren ineens barstende koppijn, vreselijk veel zin in slecht eten en was zo humeurig als een depressief nijlpaard, en toen dacht ik; Hee, dat zou best wel eens een eisprong kunnen zijn! Ik wist alleen niet of dat meteen allemaal weer normaal werkt na een maand stimuleren en een punctie, vandaar dat ik me afvroeg wat jullie ervaringen daarmee waren
Kun je misschien een ovulatietest doen? Ik kan je helaas niet verder helpen omdat we de volgende maand pas met IVF gaan beginnen...