Hallo dames, Ik heb even een vraagje.. Ik zou tussen vandaag en vrijdag mijn nod moeten hebben. Nu heb ik al 2 dagen steeds een wat drukkend gevoel aan de linker kant van mijn bm.. ook echt heel laag! Lager dan waar de steekjes van mijn eisprong altijd zitten. Ik weet niet wat het is. Wie herkent dit? En wanneer heb je dat? Zou ik misschien een late eisprong hebben? innesteling? ongi? Tot nu toe geen bloed te zien, ook niet het gevoel dat het gaat komen. Echter ook niet het gevoel zwanger te zijn. Misschien komt het door de griep die ik heb (moe misselijk en hoofdpijn)
Er zit toch niets anders op dan wachten, en op of na je nod te testen. Dat drukkende gevoel kan van alles betekenen... Succes
Ok, ja wachten was ik zowiezo van plan haha. Ik kan het gevoel alleen niet plaatsen. Heb het nog nooit gehad. Het komt trouwens heel af en toe. Maar kan dus van alles zijn?
heb hetzelfde, kan het ook niet plaatsen. hoop niet het mn ongi is. als ik jou was zou ik, als de klachten aanhouden, even urine laten testen bij huisarts op blassontsteking. hoor nog wel es van mensen dat ze dan ook li onderin buik pijn hebben. (ben zelf assistente) succes groetjes
Ik durf niets te zeggen. Hopen maar meid! Ik had na mijn eisprong last van bruine afscheiding. Ik heb zelfs het idee dat ik een innesteling gevoeld heb, maar ik ga nu van alles denken en voelen. Ik hoor van de ene dat je dit kunt voelen en de ander zegt van niet.