Meiden... ik ben zwanger... na een onduidelijke kruidvat test vanochtend heb ik net een CB digital test gedaan en die is super duidelijk! Ik weet alleen nu niet wat ik moet doen! Mijn vriend is mijn broertje, schoonzusje en zwager ophalen want die komen logeren vanavond. En ik was er zo mee bezig dat ik dacht: ik doe nu gewoon nog even snel stiekum een test, dan kan ik het vanavond van me afzetten en lekker een fles wijn leegzuipen... Maar nou istie positief... AAAAAAAAAH, ik kan het niet geloven! Nu moet ik het hem straks vertellen terwijl er 3 mensen bij ons in huis zitten... En ik heb net huilend mijn beste vriendin opgebeld, die wist dat ik ging testen. Maar die zou niet laten weten dat zij het nu dus eerder weet dan mijn vriend. Oh dit is echt weer een Cindy-actie... maar JEEEH, als alles goed blijft gaan dan mogen de Puregon-spuiten de deur uit! X van een positief lamgeslagen Cindy
meid van harte gefeliciteerd! het is je zoo gegund. ben benieuwd hoe je t strax gaat vertellen! liefs marieke
Ik heb de een foto van de test gemaakt en die op de computer gezet. Dus als mijn vriend zo thuiskomt (met de visite) vraag ik of hij ajb even naar boven wil komen om met iets te helpen. Dan zorg ik dat de foto op het beeldscherm staat. Tja, als je zo dom bent als ik nu dan heb je tijd zat om te bedenken hoe je het je vriend gaat vertellen... pfff, denk dat het nog minimaal 40 minuten duurt voor hij hier is....
HAHAHA! Wat een actie joh! Het klinkt precies als iets wat mij ook had kunnen overkomen. Je vindt hier vast een oplossong voor. En zeg nou zelf, had jij het anders gewild? Gefeliciteerd meis! Ik ben echt heel blij voor jullie. Belle, blijft zich verbazen over de succesverhalen van de laatste weken.
Nou ik zou ook balen dat je nu niet die heerlijke fles wijn kan drinken..... (geintje) HAHAHA Wat super voor je joh! Echt heel leuk. Ben benieuwd hoe je vriend reageert. Wordt vast een euforishe avond.
Helemaal geweldig nieuws zeg! Ach, met zo'n wonder maakt de manier van boodschap overbrengen geen moer meer uit toch. Heeeeel fijn weekend en fijne zwangerschap natuurlijk!
Lieve cjpt, Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd meis! En, hoe reageerde je vriend? Geniet ervan. Liefs, Con
Ik heb hem gelijk naar boven laten komen en de foto op de computer laten zien. En we hebben het aan de broertjes en schoonzusje verteld. Iedereen is erg emotioneel en blij. Morgen laten we ons engelse schoonzusje het nieuws aan mijn ouders vertellen. We gaan haar leren hoe ze moet zeggen: ik word tante. Bedankt voor jullie felicitaties, het moet hier alleen wel nog even "echt" worden X cindy