Na één of meerdere miskramen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zit met een dilemma.
    Ik ben Liesbeth, 39 jaar.
    Ik heb twee weken geleden een tweede miskraam gehad. Ons kindje bleek niet (meer) te leven. Ik 30-06 gecuretteerd. Vorig jaar heb ik precies hetzelfde meegemaakt.
    Nu heb ik al wat zitten neuzen in de topics hier over zwanger worden na een of meer miskramen. Die zijn er genoeg. Er is alleen 1 nadeel, voor mij dan, de meeste meiden daar zijn inmiddels al weet ik hoeveel weken zwanger. Voor hen heel leuk, maar ik kan daar nu niet zo veel mee..
    Dus, ik hoop hier wat meer meiden te treffen die ook (net) een miskraam hebben gehad en nog niet zwanger zijn. Maar dat wel willen.
    En ik weet het, we lopen het risico dat er 1 snel weer zwanger word, maar dat zien we dan wel weer.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Niemand? Jammer.

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat ongelooflijk klote voor je. Ik heb 2 jaar geleden 2 miskramen gehad en we gaan het nu weer iets actiever proberen. Sterkte voor je Liesben, virtuele knuffel.

4. Jolna

Jolna Lid

14 jun 2010
    22
    0
    1
    Inderdaad ontzettend klote... Ik ben Jolanda, 35 jaar, en heb in 2006 en 2007 (bizar genoeg beide op 4 december) een miskraam gehad. Daarna een hele tijd het niet meer gedurfd, maar de wens is toch te groot. Ben er nu ook achter dat het bij mij door de reuma kan komen (ik heb o.a. SLE) dus wordt nu ook in de gaten gehouden door de reumtaloog. We hebben maart/april 2010 de pil de deur uit gedaan, maar zonder resultaat tot nu toe. Hoop natuurlijk zo snel mogelijk weer zwanger te zijn, maar vind het tegelijkertijd ook heel erg eng, "stel dat....". Maar goed, toen wist ik nog niet dat ik SLE had.
    Hoe is het nu met jullie?

Deel Deze Pagina