Pregnyl iets later gespoten.

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Miepi, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepi

Miepi Niet meer actief

Gisteravond moest ik pregnyl spuiten. Maar door de spanning heb ik hem een kwartier later gezet. Kan dat kwaad? Moet de punctie dan nu een kwartier later plaats vinden of is een kwartiertje later niet zo'n groot probleem.:( Ivm de hemelvaart is er niemand op de afdeling, wordt straks wel teruggebeld door een andere afdeling maar het duurt zo lang. Weet iemand dit misschien!

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    15 minuten maakt niet zo veel uit, als je meer dan 1 uur verschil had gehad, dan zal ik ook twijfelen,maar 15 minuten maakt niks uit.
    Heb ik ook een keer gehad, file, en te laat in het zh aangekomen, uitgelegd, en de vp gaf aan dat t niet erg is.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat kan absoluut geen kwaad, hoor! Het komt niet op een kwartier... Succes!

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kwartiertje is echt geen probleem.

Je hebt altijd een marge van een paar uur. Dit is ook voor als de punctie wat later zou plaats vinden omdat ze in het ziekenhuis zijn uitgelopen.

Succes bij je punctie!!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Maak je geen zorgen. Zoals iedereen zegt 15 minuten is geen enkel probleem. Ik wist een keer dat ik de spuit 20 minuten later zou moeten zetten dan gepland en de verpleegkundige vond dit geen enkel probleem. Een eitje springt gemiddeld 40 uur na de spuit. In de praktijk springt ie vaker niet dan wel precies na 40 uur - je lichaam is geen Zwitsers horloge ;).

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Kwartiertje is geen probleem! Heb hem weleens 20 minuten later gezet, laatst ronde en het was zelfs raak. Helaas is ukkie er niet meer, maar het kan echt geen kwaad :D.

Deel Deze Pagina