hallo mijn nod is rond 17/4,heb al een ganse week ongipijntjes en wat witverlies heb mij deze avond niet kunnen inhouden en heb(een week te vroeg)een test gedaan deze was negatief maar waarschijnlijk heb ik gewoon te vroeg getest?ale nu niet dat ik wel zwanger ben,maar MOEST ik zwanger zijn is het te vroeg om dit te zien of zou er toch al een licht streepje moeten komen? valt het op dat ik ongeduldig ben? groetjes
pfff 6 dagen voor nod testen maar HEEL weinig vrouwen positief denk ik. maar een dag voor nod zou het wel al kunnen hoor. toen teste ik ook positief. ff doorzetten meid
Mijn NOD is ook rond de 17e 18e, maar dan is het nu wel veel te vroeg denk ik om te testen hoor... Kan dacht ik pas vanaf twee dagen voor NOD en dan nog is het maar de vraag of je posititief test... Heb namelijk al regelmatig gelezen dat er ook meiden eerst negatief testen...en na een tijdje pa positief.... Dus ff wachten! Hihi maar ik duim hoor!
Eventjes geduld nog. Mijn NOD is de 16e, ik ga echt niet voor die tijd testen, zonde van m'n teststrip. Of is dat nu echt iets Hollands?
Tja, wij Hollanders staan toch bekend als ongelofelijke knieperts? Nee, deze keer doe ik het rustig aan, ik heb al menig zwangerschapstest verknald en ik wordt er alleen maar meer onzeker van. Ik wacht