hallo allemaal, ik ben 3 maanden na mij bevalling begin 2012 netjes elke maand ongesteld (cyclus van 28-30 dagen) nu was 13 september de eerste dag van mijn menstruatie, verwachte dus rond 12 okt weer ongesteld te worden en dat leek er ook op op 13 oktober baalde ervan want had gehoopt zwanger te zijn van de tweede, had zon gevoel gewoon. ik heb toen die 13e een paar keer een veeg helder bloed gehad en een keer een tampon met bruin, verder niks. dit lijkt dus absoluut niet op een gewone ongesteldheid (normaal 5-7 dagen veel bloed) heb ook wel wat symptomen gehad in de week na die bloeding zoals maagzuur uit het niets, constant gevoel van plassen, vlagen van misselijkheid en dus uitblijven van menstruatie. af en toe had ik nog een klein veegje roze heb expres geen test gedaan tot gisteren, had verwacht dat deze positief zou zijn maar helaas negatief, vanmorgen weer getest en negatief, zijn de action testen iemand een idee van wat dit kan zijn, ontregelde cyclus of toch misschien kans op zwangerschap. heb denk ik wel een beetje beginnende blaasontsteking, kan dat nog effect hebben. hoor graag jullie reacties, lief kallie
dank voor je reactie, ja geen idee wat het is... maar een miskraam zou toch wel moeten bloeden...ik heb nog steeds helemaal geen bloedverlies gehad na vorige week zaterdag ook nog een vreemd symptoom wat ik nooit eerder heb gehad: ik werd donderdag wakkere met hele erge spierpijn in mijn bovenbenen, gisteren ook nog en nu is het weg..... niks gedaan om spierpijn van te krijgen raar toch?
Vervelend als je zo in onzekerheid zit! Je bent dus eigenlijk niet ongesteld geweest he? Misschien had je toevallig een late ei?