Hoi allemaal, Zoals mijn titel al laat zien, heb ik de volgende vraag: Mag je na een HSG meteen zwanger worden of kan je daar beter mee wachten een maand? Ik ben het vergeten te vragen vandaag. Zo stom, maar mijn eisprong zit er aan te komen. Liefs van Bodille
ik heb er niets over gehoord toen. Ben in de ronde van de HSG zwanger geraakt. Mijn eisprong kwam wat later dan normaal. ws. door de HSG.
ja hoor. Anders hadden ze het wel gezegd. Stond trouwens ook niet in het info boekje wat ik had gekregen.
Gaat goed! Ben nu in de derde ronde na de hsg, dus nog steeds verhoogde kans. Heb als het goed is vandaag mijn eisprong en mijn vriend en ik hebben er een goed gevoel bij deze keer. En clomid slaat aan dus dat is ook fijn. Hoe was je hsg, was het een beetje te doen?
Voor de hsg mag je absoluut niet zwanger zijn. Daarom plannen ze het altijd voor je eisprong, dus als je hsg voorbij is mag je die zelfde ronde nog zwanger worden. Zo verlies je geen ronde... veel plezier
Super fijn joh! Ik duim voor je! Bij mij was het niet heel fijn, maar ook niet erg pijnlijk gelukkig! Laat je weten als deze maand lukt? Succes!