help had net een grote draderige bloedprop bij mijn urine!

Discussion in 'Zwanger worden' started by childswish, Oct 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. childswish

Oct 14, 2010
    26
    0
    0
    Help!

Wilde net een ovu test doen en toen had ik een draderige bloedprop in mijn urinebakje ligge. Ik heb dit nog nooit gehad en ben bang dat het een bevrucht eitje is? Zou wel de tijd ervoor zijn.

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    sorry heb ik nog nooit gehad. wanneer moet je ongesteld worden?

3. childswish

Oct 14, 2010
    26
    0
    0
    Ik ben nog erg onregelmatig ongesteld maar zou over 2 weken ongesteld kunnen worden, dus het zou ook met een eisprong te maken kunnen hebben. Ik heb alleen nog nooit zon gek draderig bloedprop gezien! zou ik de huisarts bellen?

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    je kan bellen wat het kan zijn. zou ook even goed opletten of er nog meer komt. zou je al een innesteling kunnen hebben gehad of nog geen eisprong gehad?

5. childswish

Oct 14, 2010
    26
    0
    0
    Ja het zou eventueel ook een innesteling kunnen zijn want eisprong kan geweest zijn (heb niet alle dagen getest), het zou ook slijm van baarmoedermond kunnen zijn? Of zomaar een bloeding? Ik weet het niet, wel spannend. Wat denk je?

Morgen bel ik wel even denk ik... jij ook van die gekke syptomen?

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi!

Ik ben eind juni gestopt met de pil, en half juli had k precies hetzelfde... Ook een slijmerige rode bloedprop.. Zat gewoon in mijn urine, niets anders erbij.. Twee weken later werd ik ongi, en ik denk dat het van mijn eisprong was...

7. childswish

Oct 14, 2010
    26
    0
    0
    Hey Moi!

Bedankt voor je reactie. Ik heb ovulatie test gedaan maar die had ik waarschijnlijk al aantal dagen geleden want uitslag was negatief!

Share This Page