tolwegen spanje???

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hallo dinsdag gaan we naar spanje met losse auto en ik ben beetje financieen aan het uitrekenen nu vroeg ik me af wat de tolwegen naar spanje ongeveer kosten???
    en is dan heen en weer of per reis???
    wij gaan naar spanje l'estartit

bedankt

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja dat ligt er helemaal aan hoe je rijd wij waren volgends mij zo een 200 euro kwijt voor de tolwegen maar we weten ook welke wegen er goedkoper zijn.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    200 euro voor heen alleen? en alleen aan tol?
    jeetje das veel...

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Heen en terug maar wij gaan dan wel helemaal naar het zuiden van spanje maar in spanje heb je bijna geen tolwegen

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja dat is alleen aan tol. Iedereen denkt dat het met de auto veel goedkkoper is als met een vliegtuig maar dat valt nog reuze tegen.

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan via routenet precies zien wat het kost aan tol en benzine ik geloof dat wij in totaal 700/800 euro kwijt waren dat was iets zuidelijker, estartit is wel heel leuk ik ben daar gemaakt ;) en vaak n naartoe geweest als kindje zijnde..

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.208
    1.264
    113
    Centrum België
    Denk idd ook dat het ergens rond de 150 à 200€ schommelt. Zijn wel sites waar je dit kan opvragen. Als je de tijd hebt en het is te doen met je kleine, kan je ook de "Bison Futée" nemen. Een alternatieve tolvrije route door Frankrijk dacht ik...

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Via de route soleil waren wij vorig jaar rond de 180 euro kwijt aan tol op en neer naar l' Estartit, met de personenauto..

Leuk plaatsje trouwens, geweldig stukje zee voor kinderen. Ga je naar een camping?

9. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ooo leuk zijn wij ook geweest ...zal zoeken kijken wat we kwijt waren
    ....word vervolgd;)

10. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ooo dan ga ik niet al mn papieren doorzoeken want wij zijn ook via de route solei gegaan .......en ik antwoord weer eens voor ik even verder kijk dan mn neus lang is:)

welke camping ga je ???

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wij gaan naar castell montgri de camping we hebben daar een stacaravan, ben benieuwd

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Is een keileuke camping, daar ben ik dus verwerkt hahaha

En heel vaak geweest als klein meisje en later nog eens teruggeweest, vond het erg gezellig daar, wij stonden vaak op het allerhoogste plekje!! Heel erg mooi!

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    In 2006 waren wij vanaf NL naar het zuiden van Spanje 238 euro kwijt in totaal. Spanje is weinig tol, frankrijk is meer.

14. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Is idd een leuke camping, we zijn er vorig jaar nog geweest. Prachtige zwembaden, wel heel groot, maar daardoor lekker bedrijvig!

Deel Deze Pagina