HTC sensation

Discussie in 'De lounge' gestart door Wietje79, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Na alle vragen over Samsung Galaxy en I-phone ben ik heel benieuwd hoe de ervaringen zijn van de HTC sensation.
    Er is/komt namekijk een witte en die vind ik wel erg mooi.
    Mijn broer en man hebben een Desire, maar ik ben dus benieuwd naar de sensation.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ben er heel tevreden over. Lekker snel ding. Ligt lekker in de hand. Je kunt alles precies zo instellen zoals je wil. Ik moet er wel bij zeggen dat ik HTC Sense al kende van een vorig toestel, dus qua navigatie hoefde ik ook nergens aan te wennen.

Hij heeft een camera voor en achter, maar die voorop (dus aan de kant van de display) is niet heel goed (qua pixels). Niet handig voor foto's maken, maar wel voor videobellen (of Skype).

Ik moet hem wel iedere avond aan de lader hangen, maar dat komt ook omdat ik eigenlijk continu mobiel internet aan heb staan en thuis vaak ook nog wifi erbij. En ik speel een spel wat gebruik maakt van de GPS.

Nog meer handig: Je zit heel snel in het snelmenu om wifi, mobiel netwerk, bluetooth en gps aan of uit te zetten.

Minpuntje: Er zat geen pouch bij. Die heb ik erbij gekocht.
    Nog een minpuntje: Als je de telefoon op een plat oppervlak legt en hem zo gebruikt, wiebelt ie. (Achterkant is een beetje afgerond aan de zijkanten), maar dat los je op door hem op je pouch te leggen. ;)

Nog meer specifieke vragen?

3. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Nee eigenlijk niet.
    Klinkt heel positief :)
    Bedankt voor je uitgebreide reactie!
    (denk dat 't 'm gaat worden ;))

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik vind hem echt geweldig, heb hem goed vergeleken met andere toestellen vooral met de iphone,

Ik heb een HTC Sensation XL (je hebt ook een XE versie die is kleiner namelijk 4,3 inch en de XL versie is 4,7 inch)

Hij is groter dan de iphone (kan ook een nadeel zijn natuurlijk) maakt wel beter gebruik van scherm (geen balken in je scherm) is erg snel vanwege snelle pc erin, zelfde geheugen als iphone (16 gig maar NIET uitbreidbaar) zelfs camera (tenminste qua MP) maar hij komt beter uit de test als je op reviews zoekt op internet. Scrolt en vergroot en verkleint erg soepel en fijn.

Was even uitvogelen met contacten koppelen e.d. maar ging eigenlijk zo makkelijk, bij elk contact staat nu echt alles bij en staat het er dubbel in dan kan je ze koppelen waardoor het 1 contact word.

Goede apps veel zit er standaard al op, met android is er veel en vaak gratis alles te krijgen.

Ik heb echt een poos lopen wikken en wegen en alles vergeleken en op den duur bij deze gekomen..

Ik heb zo'n beats versie met speciale oordoppen, simlockvrij voor 477 euro.

5. Triskele

Batterij gaat bij mij bij normaal gebruik 2 dagen mee (dna laad ik hem snachts) maar als ik een hele avond wordfeud, internet e.d. dan maar een dag idd... maar dat is bij mijn zusjes iphone 4s ook eigenlijk..

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Toen ik em kocht, was ie net uit. Toen was er nog geen verschil tussen XL en XE, maar ik heb in elk geval de grote versie. :)

7. Triskele

aha ja de kleinere versie is even groot als de iphone in elk geval, ik vind persoonlijk de grootte ervan erg prettig maar voor sommige kan het een nadeel zijn natuurlijk...

8. Triskele

Trouwens de problemen die ik met sommige sites had met iphone heb ik met android niet dus nog een voordeel..

Ik vind de iphone zoiezo echt een hype ding, iedereen neemt hem maar zonder echt te weten wat ze precies kopen, alleen omdat de buurvrouw (of whoever) hem heeft is genoeg haha, natuurlijk als je thuis veel apple apparaten hebt dan vind ik het nog een ander verhaal (dan is het hebben van 1 serie wel weer prettig)

9. mamawendy

mamawendy Actief lid

22 apr 2006
    138
    1
    18
    hedel
    Ik ben er heeeel tevreden over!!

10. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ik ooook maar word gepest door mijn vriendinnen...
    koelkast, groot bla bla

maar ik ben er echt weg van.. het is een echte sensatie.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jaloezie :D

12. Triskele

Lol

Deel Deze Pagina