Volgens mij is devilchase hier de tandartsassistente van het forum. Maar anderen die het weten mogen ook reageren natuurlijk Vorige week dinsdag is mijn verstandkies getrokken en van een andere kies die destijds kapot is geknapt (door een andere tandarts) hebben ze de wortelresten verwijderd. Nu heb ik erg veel last van napijn gehad en heb er ook ontsteking aan gehad en daarvoor antibiotica gekregen. Op moment gaat het wel goed en de wond gaat steeds verder dicht nu. (is niet meer zo'n groot gat meer als eerst) Maar ik heb geen gevoel meer in mijn tandvlees aan de binnenkant van mijn mond, op de plek waar de andere kiezen zitten zeg maar. Dus die kiezen die naast de getrokken verstandkies zat. Is dit normaal? Komt het gevoel nog wel terug? alvast bedankt voor het antwoorden
Volgens mij hoort dit erbij, heb het laatst gelezen toen mijn zusje haar verstandskiezen getrokken werden. Dacht dat het is de meeste gevallen weer terug kwam. Heb zelf een keer een diepe snijwond in mijn knie/kuit gehad, daar is ook nooit weer gevoel ingekomen..
Ik ben geen tandartsassistente maar heb wel veel gedonder gehad met mn gebit. Zoals jij het beschrijft hebben ze flink zitten wroeten in je mond. Daardoor zijn er waarschijnlijk wat zenuwen lam. Weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar je zenuwen moeten herstellen. Ik heb het ook gehad en bij mij heeft het wel ff geduurd voordat alles weer 'normaal'was. Heb je het in je onderkaak? Daar is het allemaal wat gecompliceerder nl. Beterschap, wat een ellende hè.
Ik ben drie maanden verder en nog altijd en pijn (door afgeknapt kaakbot van 0,5cm doorsnee) en weinig gevoel in tandvlees.. Let wel heb er 7 laten trekken waarvan 2 bij de tandarts (welke nog steeds zeer doet) en 5 in eenmaal bij de chirurg...
dank jullie wel voor de antwoorden. Hij is zeker heel erg hardhandig bezig geweest, normaal was ik gewend dat een kies werd getrokken met een tang, nu wou hij het op een ouderwetse manier doen en gebruikte een soort van priem waar hij heel erg veel kracht bij nodig was. Het is niet aan de onderkant, maar aan de bovenkant......