http://www.bbiewheels.nl iemand bekend mee?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door debbie1988, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey allemaal,

Ik heb een vraagje
    Ik krijg 1 juni mijn echo
    Ik wil dan op die dag mijn kinderwagen gaan kopen
    bij bbiewheels, maar is iemand bekend met deze winkel in zaandam?
    Ik ga namelijk de quinny freestyle 3xl kopen, en hij is echt helemaal nieuw. De prijs komt uit op 375 compleet deze prijs is toch netjes ?
    Owja er zit dan geen maxicosi bij maar die heb ik al, dus dat geeft niet.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

xxjes debbie

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hmm ik heb ze twee weken geleden al een mail gestuurd met een vraag wat betreft de quinny en het opsturen ervan.

Heb nog steeds geen antwoord :S
    Maar goed nu zijn ze te laat want heb afg zaterdag een andere kinderwagen gekocht, tis graag een kinderwagen verkopen of helemaal niet :)

Maar goed dit zegt natuurlijk alleen wat over hun internet service en niets over de kinderwagens etc!
    Zou gewoon eens gaan kijken!
    Snap alleen de prijzen op die site niet, want als ik naar een quinny freestyle 3xl kijk dan staat er toch echt

Compleet va 299 euro. Ik begrijp daaruit dat dat inclusief alles is.
    Maar hoe kom jij dan bij 375,- ?

3. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Nou als je nog een voetenzak en parasolletje erbij wil dan moet je die wel betalen namelijk

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    dan heb jij wel een hele dure parasol en voetzak als je daar 76,- voor moet betalen ;)

Maar wat ik eig bedoelde is 299,- dus inclusief dreami en wandelwageninzet en frame ?

5. Niet meer actief

Ik heb laast via marktplaats een hele mooi zwarte kinderwagen gekocht...is in verschillende standen te zetten...ziet er echt supernieuw uit en dat maar voor 60,- dat is geen geld!! je moet natuurlijk zelf weten wat je doet maar mijn tip is kijk eens op marktplaats zijn genoeg mooie te koop voor een zacht prijsje....

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    In principe als je vergelijkt met sommige andere winkels en wagens is 375 euro voor de wagen incl voetenzak en parasol niet teveel hoor. En soms vind je het gewoon leuk om jezelf een wat duurder iets kado te doen...Als je toch niet op vakantie gaat haha kun je het toch lekker besteden aan wat je wilt. Ik weet nog dat ik bij mijn eerste veel dingen ook nieuw kocht, omdat ik dat leuk vond.... ben nu wat makkelijker haha, maar de 1 koopt bijv. veel kleding voor zichzelf en de ander een nieuwe wandelwagen... Ik heb alleen geen ervaring met die zaak... is het alleen online te bestellen? of kun je ook langs en ophalen? misschien even handig om na te vragen hoelang de garantieperiode is enzo
    succes!!!!

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    haha nee het is helemaal niet duur bij baby wheels! vandaar dat ik me dus afvraag of de prijzen wel kloppen die op de site staan, volgens mij is dat dus zonder dreami en moet je die er los bij kopen.

Snap anders niet dat er zo veel verschil tussen deze quinny zit en een quinny die in andere winkels te koop zijn, oke beetje prijsverschil is normaal, maar zo veel?

heb het ze al gemailt drie weken terug, maar schijnbaar zijn ze te druk om even terug te mailen.

8. Neha

Neha Nieuw lid

12 jul 2006
    2
    0
    0
    Het zijn wel showmodellen of gebruikte spullen hoor, vandaar dat de prijzen zoveel verschillen met de winkels.

9. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Wij zijn vandaag ook even wegen kijken bij deze zaak, aangezien wij ook een freestyle aan willen schaffen.

Helaas hebben ze alleen het model van vorig jaar staan, dit is dus NIET met het wiel wat 360o rond kan draaien, en ook het zitje van de buggy kun je niet omdraaien.

Ik weet niet waar je vandaag komt maar kijken anders even op marktplaats, plaats purmerend. Daar zit een klein zaakje danny's babywereld en die verkoop wel de modellen van dit jaar voor een leuke prijs.

Het is maar wat je zelf wilt

10. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    FF reageren...

Ik ben zelf naar deze mensen geweest al weer een paar maanden geleden.. moet zeggen dat alles er heel netjes uitziet en je heel vriendelijk wordt behandelt..

Ikzelf heb mijn kinderwagen gekocht in purmerend deze mensen hebben ook een eigen site:

http://www.dannysbabywereld.nl/

ze verkopen de kinderwagens stukken goedkoper en zijn echt allemaal nieuw.. ben zo goed behandelt dat ik het iedereen wil aanraden.. ook via de mail kun je vragen stellen en krijg je ook echt bericht terug!

de reden dat die mensen het goedkoper kunnen verkopen dan de winkels in een centrum is dat een ruimte huren op een industriegebied veel goedkoper is..

groetjes Iman

Deel Deze Pagina