Nog eentje te gaan...yes!

Discussion in 'Zwanger worden' started by MvdW, Mar 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Vanavond mijn laatste pil en de dagen erna klussen, klussen en nog eens klussen (nadat ik ongi ben geweest dan he? ;) 8) ).

De zenuwen gieren nu al helemaal door mijn lijf en leef inmiddels echt op een roze wolk. Ieder vrij uurtje zit ik hier op het forum, kijk ik op site's over babyspullen....het houdt me goed bezig en ben er blij mee :D

Zijn er nog meer meiden die vandaag of een dezer dagen stoppen/gestopt zijn met de pil?

Liefs,

2. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey hey ik ben niet gestopt met de pil wel heb ik net maandag me spiraaltje er uit laten halen.
    ben toevallig vandaag ongi geworden dus nog even en ik kan gaan klussen met me ventje natuurlijk want alleen kom ik niet ver hahaha.
    ik ben ook helemaal in de ban van soms word ik moe van me zelf;)
    als ik dan even met iets ander bezig ben dan begind me ventje er over dus wij zijn ook helemaal intoe klussen

klaar voor de start.!

liefs

3. gimena

gimena Niet meer actief

spanned hoor!
    hoop dat het snel raak is ;)

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Spannend hoop voor jullie dat het snel raak is.

5. MvdW

MvdW Niet meer actief

Heel veel succes meid!

6. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja dat hopen wij zelf ook! :D

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Wij hopen dat ook. Spannende tijden gaan nu aanbreken...
    Gelukkig zijn mijn vruchtbare dagen er nu nog niet, want mijn vriend is ziek dus erg veel behoefte heeft hij nu niet aan klussen haha..

8. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    succes meiden, hoop voor jullie (en mezelf haha) dat het snel raak mag zijn! :D

9. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
    Spannend veel succes

10. MvdW

MvdW Niet meer actief

He meis,

aan je onderschrift te zien mag je vandaag testen! Heb je al getest? :D

11. MvdW

MvdW Niet meer actief

He meis,

dank je wel. Hoop dat jullie ook gauw weer goed nieuws kunnen vertellen.
    Heb je verhaal gelezen en het greep me heel erg aan, nogmaals heel veel sterkte met alles!

Liefs,

12. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
  13. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    dankje wel mandy iedereen succes met zwanger worden!

14. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik ben nog aan de pil wij hebben het even uitgestelt tot van de zomer want we hebben nu even wat andere dingen die eerst gedaan moeten worden maar dat vindt ik niet erg we hebben onze ouders al wel in gelicht dat het niet zo heel lang meer duurt voor dat er een derde komt :)

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,,

Wij zijn 7febr gestopt met de pil,, ik heb daarna nog een ontrekkingsbloeding gehad,, en had eigenlijk gehoopt dat ik niet zou ontpillen en nu wel weer ongesteld zou zijn,, maar helaas,, nog niet ongesteld en testen negatief,, even afwachten allemaal maar wel ontzettend spannend,! Het houd me echt iedere minuut van de dag wel bezig terwijl ik probeer er zo relax mogelijk onder te blijven,, maar wie wil nu niet zo'n klein wondertje voelen groeien en in zijn armen houden,, ik heb het mijn zusje verteld dat we gestopt zijn met de pil,, en toen ze vorig weekend terug kwam van Disney had ze een rompertje gekocht,, mijn vriend en ik hebben het op onze slaapkamer liggen,,

Kleintje kom maar snel,, !

Iedereen heel veel succes !

Groetjes,

16. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi mandy ik heb 2 weken geleden zo'n zelfde berichtje hier geplaatst en had toen net mijn laatste pil ingenomen.
    Ik zit nu bij clubs een topic heet geloof ik februari maart 2009 begonnen. Dus als je wilt kun je daar gezellig meekletsen met meiden die net zijn begonnen.

En wat die roze wolk betreft dat herken ik zo goed en moet je bekennen ik zit er nog steeds op en hoop dat ik er meteen 9 maanden op mag blijven zitten;)

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey sheila1986

Wat een aangrijpend verhaal,, zit hier met tranen in mijn ogen en kippenvel op mijn wangen op mijn werk,, heel veel sterkte !

xxx

18. MvdW

MvdW Niet meer actief

He meis,

leuk dat ga ik zeker doen, kletsen we daar gezellig verder! Thanks ;)

Share This Page