wie mag er ook morgen 11 maart testen. weer spannend.

Discussion in 'Zwanger worden' started by geertje1987, Mar 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo allemaal

Zijn jullie al een beetje nerveus voor morgen. Ik wel hoor. Ik wens jullie veel sterkte met testen. Ik hoop voor jullie dat het positief is.

liefs geeke

2. girl21

girl21 Niet meer actief

ik mag morgen ook testen alsik dus niet ongi wordt.. spannend he!

maar ik weet echt niet wat ik moet verwachten hoor.. heb nu enkele dagen vooral smorgens en savnds ontzettend raar gevoel in mn buik, beetje kramp/buikspier achtig.. of ik wodt ontzettend ongesteld, of toch mischien wel zwanger? weet t echt effe niet, dus zal gewoon moeten wachten.

afgelopen nacht zelfs enkele keren wakker geworden van de pijn in mn buik.. maar ik lees hier veel over mensen die laag in de buik pijn hebben, maar ik heb het zelf vrij hoog :confused: ik weet dus echt niet wat ik moet denken..

jij ook succes met wachten! en duimen he ;)

3. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Ik denk dat ik morgen ongesteld ga worden... maar zo niet, dan heb ik later in de week een testkansje!

4. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik mag morgen ook testen, alleen heb ik het gisteren al gedaan....
    Zaterdag nog een keertje samen met manlief. Dan weten we het zeker

5. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Dat klinkt alsof het raak is...? Van harte!

6. Ringeding

Ringeding Bekend lid

Jan 14, 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    ja, er kwam een licht streepje...
    nu hopen dat het zaterdag nog donkerder geworden is, dan volgende week de huisarts bellen voor verwijzing naar gyn.

7. Meiden, deze topics worden zo weer gesloten.
    Praat lekker mee met NOD maart.

8. danikrogt

danikrogt Actief lid

Nov 13, 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi dames

ik heb vandaag al getest en ik had 2 testen gedaan en ze gaven alle bij heel licht positief aan dus morgen nog 1 doen en dan weet ik het zeker ik ging testen omdat ik me iets anders voel dan normaal erg onrustig slapen en veel pukkels dus dacht laat maar ff testen en nu maar hopen dat morgen nog steeds positief is

groetjes dani

9. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    voor de gelukkigen al gefeliciteerd. Sommigen testen wel al eerder positief. 1 dag vantevoren is ook niet heel erg. dus gefeliciteerd :D

Ik wil nu soms ook al testen. Maar ik moet mezelf tegenhouden. Ik weet wel al bijna zeker dat ik wel zwanger ben, maar toch nerveus om te testen. Ik doe de test het liefste toch morgen hihi.

Sterkte allemaal

liefs geeke

10. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    geertje1987 hoezo weet je zeker dat je zwanger bent.
    heb je van de week al een keer positief getest.
    spannend hoor.

11. girl21

girl21 Niet meer actief

hier ook toch 1 dag eerder getest(precies net)

en ja hoor heeeel licht, maar toch echt duidelijk zichtbaar streepje...

zou het dan?

deed het om een beetje minder zenuwachtig te zijn, maar ben nu nog erger!

haha we zullen nu echt moeten wachten tot vrijdag, zaterdag...?

12. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo Diane.

Nee ik had nog geen positieve test. Ik voel me erg zwanger. al een tijd misselijk, een tijd al aders op de borsten, pukkeltjes gekregen naast de tepel, misselijk en vooral veel bruin/roze afscheiding. Ik voel het wel steeds, maar ik twijfel wel.

Ik heb vanochtend getest, maar nog steeds negatief. Er staat op de testen dat het beter is om op de dag te testen dat ik overtijd ben. Ik ben nog niet overtijd, dus nog even afwachten. :( Ik ben er zo gespannen door.Ik weet door de symptomen zeker dat ik zwanger ben, maar toch de test negatief. het kan nog toch?

Is er een mogelijkheid dat de urine niet schoon genoeg was? Ik had gisteravond weer bij het drukken wat bloed, misschien dat het in de urine is gekomen. Er zaten wel rode stukjes in namelijk.
    Of dat ik te vroeg heb getest
    of dat de innesteling toch niet goed is gegaan. Dat ik wel zwanger ben geweest, maar toch niet.

Duim AUB voor me. Ik ga morgenochtend weer testen als ik niet ongie ben. bah :rolleyes:

wat zijn jullie uitslagen? :D

liefs geeke

13. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hieronder staat dat ik 1 dag overtijd ben. dat ben ik nog niet. Ik zie morgen pas als 1 dag overtijd. Ik hoor eigenlijk vanavond pas ongie te worden. dus ik wacht eerst af en dan ga ik morgen testen. morgen zie ik mezelf als echt overtijd.

liefs geeke

14. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    spannned hoor hier.en niet lullig bedoeld hoor maar je kan pas zeggen dat je zwanger bent geweest als je een positieve test in handen hebt.je lichaam kan je heel erg voor de gek houden.dat hoor ik ook van vrouwen die al jaren bezig zijn.

maar natuurlijk duim ik voor je dat je gewoon tevroeg getest hebt en je idd zwanger bent!

liefs

15. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    dat blijkt wel ja. Ik word er wel gek van. Het is ook dom van mij ik heb tegen velen al gezegt dat ik denk dat ik zwanger ben. Nu is het steeds negatief, ik schaam me dood als ik straks moet zeggen dat het toch niet zo is. Volgende keer hou ik mijn mond dicht.

dom,dom,dom

ik hoop dat ik morgen positief test.

16. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    meid ik duim nog steeds voor je hoor:D!dikke knuffel

17. geertje1987

geertje1987 Actief lid

Nov 24, 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hey Snippie

jij mag ook al over 2 dagen al testen. ook al snel. spannend he? Ik hoop het voor je.

ik ga denk ik vrijdag pas weer testen. even kijken of mijn ongie weg blijft. Morgen is nog wat te vroeg

dankjewel meid

ik duim ook voor jou dat je test positief is vrijdag

liefs geeke

18. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    hej meid .ik hoop dat je nog steeds kans hebt op ene positieve test:D!
    hier vandaag dus afwachten en dan eind van de middga testen kopen.vleden keer werd ik rond 9uur ongi.meestal klopt de tijd namelijk wel:D!edergeval rond de zelfde tijd.we wachten af.je wete het maar nooit!
    ik duim voor je
    liefs

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dit soort topics zijn niet de bedoeling...je kan je aansluiten bij het NOD topic van je testmaand.
    Elmo

Share This Page