Het aftellen is begonnen, nog maar 8 weekjes!! Begint nu erg spannend te worden hoor!!!! Hebben jullie alles al klaar en geregeld?
Moet nog iets langer als 8 weekjes. Maar alles al wel klaar liggen hoor Alles is geregeld en wel. 9 weken klinkt zolang. Dus ik hou het erop dat de kleine over 6 weken (mag) komen. Ben dan 37weken
Ik moet iets korter maar ben al wel aan het aftellen erg spannend allemaal...het is mijn eerste kindje dus ben heel benieuwd wat mij te wachten staat. Ik ben een echte regelneef en heb alles al klaar hahaha tot aan de ziekenhuistas aan toe...het enige wat ik nog moet doen is de adressen op de geboortekaartjesenveloppen schrijven en de klossen voor het bed ophalen en installeren... Hoe is dat bij jullie dan? ook al alles op orde of zijn er nog veel dingen die jullie moeten regelen? Is het jullie eerste kindje of hebben jullie al kinderen?
Hier is het ons eerste kindje. De ziekenhuistas moet nog wel inderdaad en de klossen. Maar verder is alles geregeld
Hoi Meiden, Voor ons is dit ons eerste kindje en ik heb ook bijna alles klaar!! Een paar kleine dingen na, zoals een geboortebord regelen, enveloppen schrijven en mijn tas klaar zetten. Maar ik wil alles nu zsm geregeld hebben, liefst nog aankomend weekend. Nesteldrang denk ik!!! hahaha. Ik werk zowiezo nog tot de kerst fulltime en voor de feestdagen moet ik ook nog een hoop regelen dus een beetje gezonde stress heb ik wel. Hebben jullie alles al een keer gewassen, kleertjes, lakentjes en dergelijke?
Hier nog 6,5 week te gaan. Is ons eerste kindje en begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden. De ziekenhuistas staat half klaar, kleertjes van de kleine en wat dingetjes voor manlief moeten er nog bij. Het kamertje is zo goed als klaar en volgende week worden de klossen, etc. gebracht.
Ik heb nu bijna alles gewassen, moet nog 1 lading met donkere kleertjes en dan heb ik het af. Ik zit me net te bedenken dat we ook nog achter de drukker aan moeten, hebben de offerte voor de geboortekaartjes nog steeds niet ontvangen. Ben al wel bezig geweest met een adressenlijst maken, maar de enveloppen zijn nog niet geschreven.
Wat super leuk om te lezen.. al die spanning..herken het zo goed van onze eerste... Nu ben ik aan het aftellen voor de tweede en ben nog lang niet klaar!!!! WHAAAA Onze dochter Mara krijgt namelijk haar nieuwe kamer en dat is veel geregel... Gelukkig is de babykamer dan wel meteen klaar... Geniet van de rust dames...ik loop echt op laatste loodjes met een drukke meid erbij...geloof me van je verlof in je eentje moet je echt genieten.......
Ik hoef ook nog maar iets korter dan 8 weekjes, komt wel erg dichtbij. Volgende week heb ik een week vrij en dan gaat mijn verlof officieel in. Dit is dus mijn laatste werkweek, heerlijk! Ik moet vergeleken bij jullie nog aardig veel doen, de kleertjes moet ik allemaal nog wassen, het kamertje nog grondig reinigen, maar dat ga ik in mijn verlof doen. (denk ik) Met de adreslijst van de geboortekaartjes ben ik bezig en nu ben ik een traktatie voor mijn collega's aan het maken aangezien ik deze week voor het laatst op mijn werk ben. Het worden cupcakes (waarvan ik al 1 lading heb laten aanbranden ) met glazuur en blauwe muisjes.
Hier de kleertjes ook al gewassen, alleen de dekentjes niet...die worden dan zo lelijk en volgens mij ook niet nodig aangezien ze de huid van de kleine niet raken...of zie ik dit heeeeeel verkeerd Moet idd ook nog het kamertje (nogmaals) soppen en lekker luieren en geniet nu van mijn 2e dag verlof
Hier ook nog maar 8 weken. Alles is bijna geregeld. De tas staat klaar, kamertje is bijna af (moeten nog dingen opgehangen worden) Geboortebord geregeld, kaartje al geschreven. Moet alleen de klossen regelen en zie daar erg tegen op. Het zijn rot dingen..!! We (ik) waren wel van plan om die het laaste moment er onder te doen. Man lief vind het heerlijk liggen zo hoog bed, maar ik vind het waardeloos. Dit is de tweede, dus alles voor dingen te regelen is ons bekend. Vind de weken echt voorbij vliegen. Dat kon ik niet zeggen bij de eerste.
Moet je ook klossen regelen als je poliklinisch bevalt? En hoe regel je dit, bij een thuiszorgwinkel of zo?
Hier ook nog 8 weken, jeetje waar blijft de tijd!! Ik blijf 5 dagen in het zh dus hoef geen klossen in België. Word wel erg spannend hoor!
Hier ook nog 8 weekjes, het is de derde (helaas vorig jaar afscheid genomen van de eerste), dus alle primair baby spulletjes zijn nog wel ergens in huis. Nu druk bezig om de nieuwe slaapkamer van mijn zoontje af te maken (de wolkjes ed worden nu op het plafond geschilderd). We hadden gehoopt ook deze week nog dubbelglas te plaatsen boven, maar gezien het weer is dit uitgesteld. Aankomend weekend nog even ladenkastje halen om om te bouwen tot commode, en dan kan het grote was circus binnenkort gaan beginnen. Nog 3 weekjes werken, dus dat is ook nog te overzien. Vandaag de intake van de kraamzorg gehad. Klossen en ondersteek kun je bij onze thuiszorg winkel gewoon gratis lenen. Ons bed is gelukkig hoog genoeg, dus gaat het alleen om de ondersteek want ik hoop dat het nu eindelijk gaat lukken om rustig thuis te bevallen. Dames, allemaal sterkte met de laatste loodjes!