Als het maar gezond is, maar wat denken jullie nou dat het wordt? je weet het niet maar wat zegt je gevoel? ik denk zelf dat het een meisje wordt
Dat het gezond is, is het belangrijkste. Maar ik hoop op een meisje jongen is ook leuk maar ik heb eerst liever een meisje
bij mijn eerste echo dacht ik meisje.. en voila! Kan het nog steeds niet geloven, iedereen om me heen dacht heilig dat het een knul zou worden!
iedereen denkt dat het een meisje wordt maar ik denk dat het een jongen wordt. heb geen idee waarom ik dat denk maar het voelt zo. nou we moeten nog ong 30 weken geduld hebben aangezien we voor de bevalling niet willen weten wat het word. liefs
Mijn man en ik denken dat het een meisje zal worden omdat ik me compleet anders voel dan bij de eerste zwangerschap, van ons zoontje. Maar goed, we moeten wachten tot november, we willen het echt tot het einde als verrassing houden. Groetjes, Nikki F
Mijn eerste gevoel zei een jongen. Iedereen in onze omgeving denkt een meisje omdat ik bij de eerst (meisje) misselijk ben geweest, bij de tweede (jongen) totaal niet en nu weer wel.
tot week 10 d8 ik een jongen en vanaf week 10 tot week 20 d8 ik een meisje en nu weet ik wat het wordt maar zeg t lekker niet
een jongen zeker weten...............nee toch een meisje nu weet ik het echt zeker. Of zal het toch een jongen zijn? Ik wissel ongeveer elk uur met wat ik denk dat het is. Ik ben ook de meest slecht voorspeller aller tijden. Dus als ik jongen denk dan zal het wel een meisje zijn of toch niet
Ik denk dat het een jongen gaat zijn... Hoeveel keer dat ik dat al gedroomd heb... en mijn vriend heeft eens gezegd dat ik dat 's nachts ook al een keertje heb geroepen. De meeste is ons familie denkt ook een jongen omwille van dat ik weinig misselijk ben geweest... Volgende week woensdag weten we misschien iets meer met de 20-weken echo...
Wij denken een jongen,,,Maar hopen op een meisje.Als het maar ieder geval gezond is toch? groetjessssss
Ik wist zeker dat het een jongen zou gaan worden maar tijdens mijn echo op de beurs zei ze 100% een meid. Afijn volgende week vrijdag bij de echo nog maar eens vragen dan weet ik het zeker.
Vanaf het begin al sterk het gevoel dat het een meisje word. En als ik de bakerpraatjes moet geloven dan wordt het ook een meid. Het zal een verrassing blijven tot het geboren word eind augustus.
we hebben geen idee en dat vind ik eigenlijk wel leuk! heerlijk dromen over een meisje of een jongetje. in de winkels kijken naar kleertjes en dan fantaseren hoe het ons kindje zou staan als het een .......
ik denk dat wij een meisje krijgen, ik wilde er eerst niet aan want je kunt het niet weten, maar soms heb ik echt dat het door me heen schiet: "het is een meisje" we zien het vanzelf!
Ik denk al vanaf het moment dat ik een positieve test in de hand had, dat het een meisje is/wordt Is een gevoel...Iedereen om me heen (fam en beste vriendin) denken hetzelfde.. Ben benieuwd!
Dit ja. En het gekke is: inmiddels ben ik ervan overtuigd dat het een meisje is en kan ik me niet meer voorstellen dat ik ooit dacht dat t een jongen is...