Voogd

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Yeuu, 23 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Wij hebben goeie vrienden gevraagd voogd te zijn voor onze kinderen, mocht ons iets overkomen. Zij willen dit (liever het natuurlijk) met alle liefde doen.

Wij willen hun hiervoor bedanken. Ik dacht aan een mooie kaart en mooie foto van ons allen, met hun erbij. Of een fotoboek met foto's van al onze vakanties oid.

Nu twijfel ik of het niet overdreven is.. of er miss een ander "bedankje" gepast is.

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Tenzij zij ook meegeweest zijn op die vakanties (dan is het wel een leuk idee) , zou ik toch echt niet weten wat ik met een fotoboek van de vakanties van een ander zou moeten..

Lief kaartje zou genoeg moeten zijn toch? Of zelfgebakken taart, pepernoten of boterkoek?

3. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.698
    4.306
    113
    noord holland
    Ik zou denk ik ook een zelfgebakken appeltaart doen of zo . Gewoon als leuk momentje maar niet te zwaar beladen.
    Ik weet nog dat ik het bijna bezwaarlijk vond om mijn zwager te vragen (althans mijn man vroeg het aan hem, zijn broer).
    Maar hij bedankte ons juist! Hij vond het een hele eer :D.

4. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Haha, ja van onze vakanties met hun uiteraard.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nooit over nagedacht eigenlijk, familie van mij is aangewezen als voogd maar heb daar verder niets mee gedaan ofzo.

6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

We hebben mijn ouders gevraagd en die hebben ons bedankt. Niet met cadeautjes of iets, maar dat wij vertrouwen in hun hebben als ons iets zou overkomen.

7. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Wij zijn gevraagd als voogd van onze neefjes, en wij hebben de ouders juist bedankt voor de eer.
    Daarbij had ik persoonlijk echt geen behoefte aan materiele bedankjes.

8. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik heb geen bedankje gegeven en vind dat ook best overdreven trouwens.
    Zelf zijn wij ook gevraagd als voogd en ook niets gekregen, hoeft van mij ook echt niet.

Deel Deze Pagina