Hoe hij het doet weet ik niet, maar elk paar schoenen van mijn 7 jarige is binnen een maand versleten of de zolen laten los. Welk merk (geen honderden euro's) schoenen is wat meer ondhandige en vaak struikelende / knieën glijdende wildebras bestendig?
Zijn vooral de neuzen snel stuk? Hier all stars.. met zo'n witte neus.. kan schaven wat hij wil maar blijven echt het langst mooi om te zien! En al te vinden vanaf zo'n 30 euro
Develab heeft schoenen met van die rubber neuzen. En ik sta al voor de tweede keer versteld van het merk Stapp van de Scapino. Dat zijn opvallend goede schoenen voor weinig geld.
De neuzen inderdaad en hij zit veel op zijn hurken/knieën waardoor naast de wreef de zolen snel loslaten
Wij gebruiken ook oa Allstars voor de oudste, door de witte neuzen vallen eventuele beschadigingen niet zo op.
Ik heb al heel veel paar Geoxen gekocht voor mijn zoon. Maar hij is pas 2,5 en echt verslijten doet hij ze nog niet.
Die hebben wij ook van Develab. Twee keer een ramp. Met twee dagen al die rubberen neuzen eraf! Hier goede ervaring met Shoesme, Mortenz en de gympen van All Stars.
Nee heb ik niet gehad maar zoals gezegd, hij groeit er nog razendsnel uit dus erg lang zijn ze niet gedragen... Ik heb 5 paar gekocht, 2 keer gympen en 3 keer sandalen maar had afgelopen winter andere merken.
Hier goede ervaring met braqeez De neus van de schoenen zit iets hoger dus slijt de voorkant van de schoen haast niet
Mijn zoon was er ook zo 1... wat hij echter nooit stuk kreeg waren voetbalschoenen voor op kunstgras/gravel velden. Die hebben echt sterke neuzen en zolen. Je kunt ze van merkloos voor goedkoop tot wel merk heel duur vinden. Mijn zoon had altijd van Adidas of Nike voor het buitenspelen en was daar rond de 50 tot 65 euro voor kwijt.
Mijn zoon draagt Geox schoenen en deze blijven perfect! Ze zijn inmiddels derdehands maar ze blijven goed. Hij gebruikt ze alleen voor buitenspelen omdat ik ze afzichtelijk vind! De lampjes doen het ook al 5 jaar!! Converse vind ik ook top schoenen en een heel stuk aantrekkelijk!
Geox heeft ook wel stoere voor kinderen! Die van mij heeft nu zijn 3e paar. Draagt ze wel op in 1 seizoen maar hij heeft ook maar 1 paar, soms 2. Zoiets heeft ie: https://www.modashoes.nl/goedkope-kinderschoenen/jongensschoenen/geox-kinderschoenen-blauw-velcro.html