Misschien beetje rare vraag maar welke pyjama's kopen jullie voor je kind? Ik ben elk seizoen weer een beetje zoekende... Heb wel eens Hema gehad maar die krompen zo erg na 1 keer wassen. Verder Name It, vond dat die wel mooi bleven. Van Sanetta heb ik er drie gehad, velours voor de winter, was ik erg blij mee maar dat was via Limango en die vind ik zonder aanbieding best prijzig. Laatste keer een setje van Next. Vond ze leuk en qua dikte ook goed voor de winter maar waren vaal na 1 keer wassen. Nu dus weer op zoek naar een paar zomerpyjama's.... Brand los zou ik zeggen...
Gewoon van de Zeeman 9vd10x. Heb ook wel eens HEMA maar vind ze inderdaad nog sneller krimpen dan de zeeman. Voor dochter nog wel eens bij Prénatal. Ik vertik t om veel geld uit te geven aan iets waar ze alleen maar in slapen.
Hier Hema pyjama's. Vind het krimpen wel meevallen. Die voor de jongste mogen juist wel wat krimpen ... Kleinste maat is 74/80 maar daar verzuipt hij in. Als het wat warmer is doe ik alleen het pyjamashirt aan en als het echt zomers is dan slapen ze in hemd en onderbroek of romper met eventueel nog t-shirt erover. Heb geen speciale zomerpyjama.
Ik gebruik ze zowel in de zomer als in de winter en varieer dan in dikte van haar slaapzak en romper. Als het echt heel warm is dan draagt ze sowieso alleen een rompertje maar die dagen kun je vaak op een hand tellen hier in NL
Hier ook hema. Gaan ook in de droger maar zijn niks gekrompen. Zeeman ook gehad maar dat was na 3x wassen een vormeloze zak geworden. Ik hou het dus bij hema. Wil niet zoveel geld uitgeven aan een piama, dat geef ik liever aan kleertjes uit
Pyjama’s van Name it. Hier een winkel die oude collecties voor €5,- per pyjama verkoopt. Verder vaak Hema en Feetje. Heel soms eentje van de Zeeman als ze er eentje van Paw Patrol willen ofzo.
Laatst een hele zwik pyjama’s gekocht bij de primark. Kom er nooit dus even uitproberen nog. Nu na een paar keer wassen zit t er nog prima uit. Dochter had al eens het T-shirtje naar visite aan omdat ze m zo mooi vond waren 2 pyjama’s voor €11.
Nachthemden (wibra/zeeman/c&a oid) Aangezien dochter de bovenmaat altijd groter heeft dan de onder maat Ik gooi ze niet in droger ze blijven altijd wel mooi hier
Hier nooit geen problemen met pyjama's van de hema. Maar ik koop ze overal en nergens. In de winter dragen ze pyjama's maar met dit weer slapen ze alleen in hun ondergoed. Is een shortama een optie (korte broek/ korte mouwen)? Die verkopen ze ook overal (c&a, zeeman, h&m, primark, hema)
Kruidvat, en dan paw patrol, cars en minions zoon helemaal gelukkig. Zowel lange mouwen/broek als shortama's. vind pyjamas niet heel belangrijk, en hij vind ze geweldig
Ik koop vooral pyjama's bij Kruidvat of Zeeman. Toen de oudste klein was heb ik een keer een pyjama gekocht van Petit Bateau, die draagt jongste nu nog en is nog heel mooi. Ik heb een half jaar geleden deze pyjama gekocht bij Lidl en die is ook echt top. Blijft goede maat en heel mooi in kleur. https://www.lidl-shop.nl/LUPILU-Jongens-glow-in-the-dark-jumpsuit/p100225109
Ik vind de broeken van de Hema pyjama's zo snel kort worden. De shirtjes zijn bij mijn dochter erg breed (en ze is zelf al flink), het lijfje te kort, de mouwen te lang en de broekspijpen komen nog maar net over d'r knieën. Vind pyjama's met knoopjes op de schouder ook prettiger dan zo'n enveloppen opening (of hoe je het ook precies noemt) gaat zo slobberen. Ik heb die 2-pack pyjama's voor d'r, maar vind 't dus niks. Welke pyjama's heeft jouw zoontje, ook zo'n 2-pack of anderen?
Hier ook de 2 pack. Maar zoontje heeft in verhouding korte beentjes dus geen last v te korte pijpen. De shirtjes zijn idd wijd maar hier is zoontje ook breed in zn borst dus past perfect.