Wie heeft de gouden tip om kleding weer schoon te krijgen? In de wasmachine gaat het al Ik heb pas voor mijn dochter van 4 een hele stapel nieuwe kleding gehaald. Vanmiddag ging ik haar nieuwe, lichtroze broek op een er zaten me toch een vlekken in! Je ziet het op het eerste gezicht niet heel duidelijk maar met de juiste lichtinval wel behoorlijk. Ik heb geen idee wat maar het lijkt erop alsof ze met drinken heeft geknoeid. Het zal dan iets van aanmaaklimo, melk of karnemelk moeten zijn maar dat krijg je er toch wel uit in de wasmachine? Zo heeft ze meer vlekken in haar kleding zitten maar bij deze broek vind ik het wel heel erg zonde. Dus; wie heeft er dé tip om vlekken eruit te krijgen?
Ik krijg veel vlekken eruit door het nat in de felle zon te hangen. Kunnen de vlekken misschien van bellenblaas zijn?
Denk ook gelijk aan bellenblaas, dat krijg je er niet uit namelijk. Voor de rest heb ik eigenlijk nooit vlekken die ik niet wegkrijg en inderdaad in de zon krijg je bijna alles er wel uit.
Ik dacht ook aan bellenblaas...en daar is helaas geen tip voor als je het al in de wasmachine met wasmiddel gewassen hebt. Mocht je het vooraf weten, dan kleding eerst uitgebreid uitspoelen met koud water zonder zeep. Zelf was ik het daarna nog een keer koud in de wasmachine zonder zeep en daarna pas gewoon normaal programma met wasmiddel ed.
Bellenblaas zou inderdaad kunnen ja. Wat balen dat je dat er niet meer uitkrijgt het zijn ook geen vlekken die je duidelijk ziet voor je het moet wassen. In ieder geval bedankt voor de tips!
Zo herkenbaar. Wat bij ons nog wel eens werkt is het laten weken in ah vlek verwijderaar. Maar helaas gaan sommige vlekken er ook niet uit. Zoals bij haar nieuwe legging en een super schattige ook. Pasta vlek denk ik wat ik te laat heb gemerkt dus niet gelijk goed heb behandeld.
Ja, want alleen uitspoelen op de hand met water is niet genoeg Wat wel helpt: aanstippen met bleekmiddel. Maar dat is vooral effectief op witte of heel lichte kleren.