Mijn zoontje wil heel graag een treinbaan met trein die zelf kan rijden. Hij wil heel graag duplo, dat is ook oersterk spul maar vraag me af of hij daar niet snel te groot voor word. Zijn er nog andere treinbanen die jullie aanbevelen die wel heel stevig zijn want hij is niet al te voorzichtig helaas. We zoeken geen houten baan of vtech spul.
Duplo kan prima lang mee, zeker die treinbanen. Blijft lang leuk. En als hij erop uitgekeken is, krijg je er ook nog een prima prijs voor. Als hij aangeeft dat hij de Duplo trein graag wil, dan zou ik niet verder zoeken.
Hier hebben we ook de Duplo treinbaan met brug en veel extra rails; jongste is nu 8 en eens in de zoveel tijd bouwt ze weer een treinbaan. Vaak wordt ze dan ook nog behoorlijk fanatiek geholpen door oudere zus (11 jaar). Dus ik denk dat je zoon best nog een tijd plezier kan hebben met de Duplo-trein
Zou voor de duplo gaan, op mp ook goed uitbreidingen voor te koop. En is erg sterk en degelijk. Met de legotrein is veel minder gespeeld door zoon, omdat dat toch wel erg kwetsbaar was.
De duplo trein heeft atm de laagste prijs die ik gezien heb: €38 - 25 % bij bol. Als je minimaal 4 actie items stapelt.