Is het misschien handig op een actie/aanbieding te sluiten als de actie is afgelopen? Ik zit me hier lekker te maken aan acties die niet meer geldig zijn. Als je een topic opent laat hem dan ook sluiten aan het eind van de actie lijkt mij.
Dan moet je wel weten of het nog zo is. En dat weet ik niet altijd en heb ook niet de tijd om me daar in te gaan verdiepen. Als je bijv. een folder krijgt waar het instaat dan kan je erbij zetten wanneer het ingaat en stopt. Maar net als bij die extra opruimingskorting op schoenen (die had ik dan gepost), dat zie ik dan omdat ik in de stad ben en meld het hier, omdat het wel aantrekkelijk is. Maar ik ben nu al weken niet meer in de stad geweest en weet dus niet of ie nog geldt.
Sommige acties komen uit een folder daar staan bv. data's bij. Ik vroeg het van de Dolcis omdat ik daar dan zelf ook wel heen wilde voor mezelf vandaar.
Kom toch nog veel verlopen acties tegen beetje jammer. Wie hem opent moet de actie ook weer sluiten lijkt mij wel zo handig ook voor de beheerders die kunnen ook niet alles checken. Wij maken ons op deze manier lekker aan verlopen acties.
Je maakt je er wel erg druk om. En je hebt het over moeten... dat irriteert me, want wie ben jij om te bepalen wat ik moet. Als er bij een actie staat tot wanneer ie is, dat kunnen we allemaal lezen, dus die hoeft echt niet op slot wat mij betreft. Dat is pas dubbel werk. Ik geef je gelijk in dat het handig is als er bijgezet wordt tot wanneer ie is als je dat weet. Maar verder.... laat gaan joh.