Net als één van de berichten hieronder gratis af te halen. Een tas met meiden/unisex kleding. T is niet megaveel (paar pakjes, jasjes (nooit gebruikt), nieuwe badcape, sokles) maar misschien kan ik er iemand anders blij mee maken. Maat 50, 56 en een beetje 62 grtz, petra
Is wel het makkelijkste denk ik.... Voor verzenden zou ik graag wel een vergoeding willen hebben. (lijkt me logisch, toch?) grtz, petra
Doe je het alleen bij elkaar weg? Aangezien wij het geslacht nog niet weten maar kan unisex kleding wel gebruiken Waar woon je?
Heb je foto's of ben ik nou lastig? Ik weet het je doet het gratis weg vind ik al super maar de lier is nog best eindje rijden vandaar
Nee, heb geen foto's, want ik internet' met mijn mobiel... Sorry! Kan wel een keer foto's maken maar dan duurt t ff, dan zet ik ze bij m'n ouders op de computer...
als het opgestuurd wordt is een vergoeding niet meer dan logisch. Ook ik ben geinterreseerd in de kleertjes unisex. Eventueel zal ik wel naar je toe willen rijden maar dat wordt pas over twee weken. en andere gaan voor, zie banner.
Kan deze gesloten worden of heb je de kleertjes nog? Ik verplaats het bericht meteen naar het juiste forumonderdeel "Gratis en aanbiedingen'. Groetjes, Lotte