omdat AH de aanbieding 3 voor 18,99 had de laagste prijs garandeert en deen een aanbieding van 2 voor 10 euro had lopen heeft AH de prijs aangepast. Ik wilde kijken of ik mijn aankoopbedrag dan nog terug kreeg maar ze hadden de prijs al aangepast dus helaas...maar voor degene die dus geen deen in de buurt hebben kunnen dus nu bij AH terecht voor de aanbieding!
Zouden alle ah dat gedaan hebben ?? Ik ben benieuwd wij hebben geen Deen in de buurt maar heb toch huggies nodig .... ik hoop dat ik het dan ook krijg voor 3 pakken voor 15 euro ...
mooi dan ga ik vanmiddag gaan kijken in de ah ... Maar je kan toch gewoon die huggies terugbrengen met je bon ??? en dan gewoon ze terug kopen ??
nee dat bedoelde ik niet....bij ah hebben ze laagste prijs garantie en als je het product elders goedkoper ziet krijg je aankoopbedrag terug plus een gratis appeltaart dus gratis luiers en een gratis taart maar ik had nog geen luiers gekocht maar ik dacht ik bel ze eerst dan gan ik daarna naar de deen luiers halen en dan met de bon naar de AH om te laten zien dat ze bij de deen goedkoper zijn...maar ze hadden de prijs al aangepast tsja en dan krijg je natuurlijk niet het aankoopbedrag terug en een lekker taartje ik ga ze vd week wel bij de deen halen...
ik krijg hier net t krantje binnen en daar staat de prijs van 18.99 nog in dus weet niet of het nu ook echt landelijk is? woon in brabant
owke dus je bent een taartje misgelopen !! mmmm Die foldertjes worden ook voor de aanbiedingen gedrukt dus dat zal niet aangepast kunnen worden alhoewel ze het wel kunnen aanpassen op internet maar dat is ook nog niet gebeurd ... ik kijk wel dadelijk wat ze zeggen ...
dan kan je zeggen dat ze bij de deen 2 voor 10 euro zijn. www.deen.nl en dan krijg je het aankoopbedrag nog terug ook en een appeltaart
foldertjes zijn al van te voren gedrukt dus vandaar. Ik zou gewoon naar de winkel gaan...als ze daar nog voor 18,99 geprijst staan heb je recht op gratis luiers en een taart
De ah's passen alleen de prijs aan als er ook een Deen in de omgeving zit. Anders passen ze de prijs niet aan.
volgens die vrouw aan de telefoon hadden ze het landelijk aangepast....dat is toch ook logisch,...anders zijn ze toch niet DE goedkoopste..
Nou hier zijn ze ook niet aangepast. Hier in de provincie zit bijvoorbeeld helemaal geen Deen ,dus dan hoeven ze het hier ook niet aan te passen ,want ze zijn al de goedkoopste. Dat wat betrefte de goedkoopste zijn ,gaat op als er in dezelfde regio een andere supermarkt/drogist zit die goedkoper is. Dan zijn ze verplicht het aan te passen. Zit dat niet in de regio ,dan mogen ze de huidige actievorm behouden.
klopt! hier het zelfde gedoe! als je niet in de omgevind van een deen woont dan krijg je geen korting helaas alleen de korting van 3 voor 19 :x
nou sorry dan voor de valse tip...ik vind het wel belachelijk....lekkere laagste prijs garantie dan...
hier in Dordrecht was het ook 18.99 euro dus ik zei dat maar precies dezelfde uitleg alleen in het district waar de Deen zit is het dan aangepast dus NIET landelijk .... helaas In de Jumbo was het 2+1 gratis dus 2 x 9.69 euro en daar zeggen ze ook de laagste prijsgarantie ... dus ik zei er wat van dat de ah goedkoper was ... geld het niet voor de aanbiedingen ... Allemaal een beetje raar hun laagste prijsgarantie ...