Ik vind het zo zielig, mijn lieve meisje is alweer ziek, gisteravond plots bijna 40 graden koorts en vanochtend nog 39, ze is ook nog eens snipverkouden dus we zijn weer compleet. Vlak voor de kerst is ze ook al zo ziek geweest, lichte bronchitis, en een flinke AB-kuur heeft haar er toen weer bovenop geholpen. Maar ik baal er zo van, gemiddels is ze 3 weken gezond en dan weer 2 weken aan het sukkelen, en ik pik ook nog eens een hoop mee van haar dus met een beetje geluk zijn we met zijn drieen ziek. Ze gaat 2 dagen per week naar het kdv en ik heb het idee dat ze gewoon alles oppikt wat er is. Ik vind het gewoon zo zielig voor haar, het is verder zo'n heerlijke vrolijke meid, en ik wil gewoon niet dat ze zo vaak ziek is.. zijn er meerdere mensen bij wie hun kleintje ook zo vaak ziek is... liefs Meisje
hallo, mijn meisje was ook heel vaak ziek, echt verkouden, hele nachten op omdat ze zo moest hoesten, dit kwam van de creche, donderdags ging ze en dan was ze vrijdags ziek tot ongeveer woensdag en donderdag ging het weer van voren af aan, heb de luxe om haar niet meer naar de creche te doen, mijn moeder wilde dolgraag nog een dagje extra oppassen, en sindsdien, dit is nu ongeveer drie maanden zo en niet meer ziek geweest ! gaat jou kindje ook naar de creche? henriette
hier ook veel ziek... Vaak 2 weken niet en dan een klein weekje wel kwakkelig of echt ziek. Met dat droge koude weer ging het echt supergoed; dat is wat beter voor zijn luchtwegen. Maar nu het weer gewoon vochtig is en hij ook di en wo op het KDV is geweest, is hij weer snipverkouden. Ik hoop dat het daarbij blijft, want de hoeveelheid bovenste luchtweginfecties kan ik al niet meer bijhouden. En dan het hoesten.... de hele nacht zodat hij de slaap niet kan vatten. gewoon echt heel zielig... Maar ze zeggen dat ze er wel weestand mee opbouwen, dus daar houd ik me maar aan vast. Hij heeft 2 keer per dag een puf Flixotide en bij echte benauwdheid mogen we een pufje ventolin geven, maar dat hoeft bijna nooit. Ik hoop op een vroeg en mooi voorjaar, zodat we kunnen stoppen met die puffers.... Je bent dus niet de enige. Ik word er zelf ook vaak moedeloos van, maar: hou vol!
Wat vervelend he,hier ook een meisje die vanaf november al bezig is,en vooral verkouden,amandelen opgezet,oorpijn en veel hoesten en vooral s'nachts,ben geloof ik al 5 x bij de huisarts geweest,maar ze hebben nog totaal geen weerstand en die moeten ze opbouwen en zijn gevoelig voor virus naar virus... Sophie gaat ook naar het kdv,en ik heb haar 4 weken thuis gehouden omdat ik toch in mijn verlof zit...nou het maakt echt niet uit,ze is gewoon weer snipverkouden....zo zielig...hopelijk komt het voorjaar snel,lekker zonnetje op hun toet!
ik ben ook eerlijk gezegd als de dood voor het griepvirus wat weer schijnt te heersen.... maar ja, we zullen er waarschijnlijk toch niet aan ontkomen....
nou ik ga over een half uurtje met haar naar de dokter ze heeft nu weer 39,7 en de dokter vond dat ik toch maar ff langs moest komen. ik hou jullie op de hoogte xx
Sterkte meis, het is goed om even naar d'r keel, oren en longen te laten kijken. Dat sluit je dan uit en blijft een virus over die vanzelf weer weg moet gaan. Vera is nu zes dagen ziek met koorts/verhoging. Dat hoesten wat ze nu doet gaat ze lang houden. Ik hoest al bijna een maand. Daarom heeft ze ws ook zetpillen gekregen die de hoestprikkel onderdrukken. Mogen we tweemaal daags gebruiken. De arts moest het even opzoeken in zijn medicijnenboek. Mocht je het nodig gaan hebben, weet je dat je de arts ernaar kunt vragen. Ze slapen dan in ieder geval een stuk beter. Beterschap !
hey dushi dank je voor de tip, heb ik inderdaad nog niet eerder van gehoord. Ben vanmiddag dus langs geweest en ze heeft ontstoken amandelen, nu een kuurtje gekregen, en veel uitrusten natuurlijk. en zetpilletjes geven om de koorts te drukken. nou ik ben benieuwd hoe deze nacht wordt...
Oh, vreselijk, heh? Onze kleine was afgelopen week ook ziek met koorts. Donderdagmiddag ging het wel weer, vrijdag weer beter. Maar 's avonds overgegeven en vandaag weer hartstikke ziek. Zo zielig inderdaad! Zo'n klein lief ukkepukkie. Dan maar weer een sinaspril, helpt wel goed tegen de koorts een paar uurtjes, maar zo vaak vind ik niet fijn. Wat een ellende, inderdaad, zo'n kdv. Ik ben super geemancipeerd, maar met zo'n kleintje begin ik steeds beter te begrijpen waarom vrouwen de afgelopen paar duizend jaar thuis bleven bij de kinderen...