Hoi meiden, Weten jullie misschien of er bagagenetten zijn voor over een melkkrat/fietskrat? Ik ging namelijk vanochtend met Evelien voor op de fiets en Annabel achterop naar de supermarkt en de boodschappen pasten net niet in de melkkrat. Gelukkig kon ik me redden met tassen en een spin, maar ideaal was het niet (o.a. geplet brood). Dus, als jullie tips hebben, hoor ik het graag! Groetjes, Nelly
Hoi, Kun je niet gewoon een netje vastmaken met stukken klittenband? Een beetje het idee van zo'n buggynetje zeg maar.
Hoi Danabelle, Ik heb zo'n buggy/boodschappennetje (ooit bij de Hema gekocht) liggen, maar die is te klein. Ik had al overwogen om die open te knippen, maar dan vrees ik dat er niets van overblijft... Groetjes, Nelly
bedoel je echt zo'n krat wat voor op je stuur zit? je hebt daar wel vanalles voor...zoals: Fietskrat Hoesjes - Presents@home ik ben een tijdje terug ook nog echt netjes tegengekomen toen ik zelf aan het zoeken was voor mn nieuwe fiets...maar die kan ik uiteraard nergens vinden nu...hahaha!
@Sarah84: die hoesjes ben ik inderdaad al tegengekomen op internet. Maar die zoek ik niet... Inmiddels heb ik flinkt wat rondgesurft en ben ik een klein bagagenetje voor achterop de motor (om een helm of tas mee vast te zetten) tegengekomen. Binnenkort maar eens bij een motorzaak binnenwippen om te zien of het ook wat is voor een fietskrat. In ieder geval bedankt voor het meedenken! Groetjes, Nelly