Hallo ladies, In april verwacht ik m'n eerste kleintje. Wil een beetje proberen om als er aanbiedingen zijn van '2 voor de prijs van 1' (zoals de Huggies nu bij AH) om alvast wat luiers in verschillende maatjes in huis te halen. Ik krijg het idee dat Huggies en Pampers het meest geliefd zijn. Maar welk van de twee is het beste? Of is er een ander merk dat misschien nog wel fijner is? Ik hoop dat ervaren mama's mij een beetje willen helpen... Ben heel benieuwd wie de luierstrijd wint... Liefs, Botervliegje
Koop vooral niet teveel tegelijkertijd in van hetzelfde merk en dezelfde maat! Sommige kindjes blijken ineens toch niet goed tegen Pampers of welk merk dan ook te kunnen! Daar kom je pas achter wanneer je kindje er is.
Mij bevalt pampers hier heel erg goed. Moet wel zeggen dat ik lang niet alle merken heb uitgeprobeerd! Huggies bijv. niet . Heb wel de Etos-eigen-merk-luiers uitgeprobeerd, vond ik ook prima, maar de pasvorm van Pampers bleek iets beter bij Lucas te passen.
pampers vind ik erg fijn, behalve de nieuwste luiers niet. Maar ik ga voor huggies, ikvind die ook erg fijn en ik koop huggies voor 2 halen 1 betalen! Dat geef mij de doorslag. gr brenda
het loont de moeite om huggies te proberen. Die hebben betere aanbiedingen waardoor ze een stuk goedkoper zijn dan pampers. ze hebben heel vaak de 2+2 gratis aanbieding van huggies. Je hebt dan 4 pakken luiers voor 16,-!! Daar kan zelfs de aldi niet tegenop.(pampers is vaak 3 voor 20,-) wel altijd eerst even testen of je kindje ze goed verdraagt.Als baby zaten de huggies bij mijn kindje niet zo goed maar vanaf een maand of 8 heb ik alleen nog maar huggies gebruikt.
wij gaan voor huggies. hele familie gebruikt ze. Maar als er iets anders in de aanbieding is zal ik die wel kopen. Scheelt wel dat mijn schoonzusje een paar weken na mij is uitgerekend, dus als blijkt dat ons kindje allergisch is kunnen ze zo naar haar toe.
nu zweer in bij pampers bij mijn oudste zweerde ik bij huggies ligt aan je kindje denk ik......bij mijn jongste stinken ze enorm als ze geplast heeft. Die van de c1000 zijn ook best oke, maar ik ga nu voor pampers......altijd wel ergens in de aanbieding trouwens!!
Ik ga voor de huggies. Ik heb van van pampers wel de newborn gebruikt, en die vond ik fijn, tot de nachten wat langer werden. Toen begon ze door te lekken. Overgegaan op de gewonen pampers, en dit werd niet veel beter. Ze bleven doorlekker, en als ze maar 1 plasje had gedaan, leek het wel alsof ze een poepluier had. Verder krijgt ze er striemen van, en haar huid blijft vochtig aanvoelen. Gebruik nu al een tijde huggies en ben er super tevreden over. Net iets hoger als pampers, wel iets dikker, maar absorberen goed. Het hangt net van jezelf en je baby af. Bij de ene baby past het ene merk goed, en bij de andere het andere merk weer. Zelf ben ik ook tevreden over kruidvat, lidl en Aldi. Misschien een leuk topic om door te lezen: * Voor de mama's die geen pampers gebruiken
Ik vind tot nu toe pampers het fijnst, de huggies vind ik stinken als ze geplast hebben.. kruidvat was hier echt prut..
Tot en met maatje 3 was ik fan van Huggies. Zaten gewoon beter. Maar toen hij groter werd en actiever waren die gewoon te stug en lekten te vaak door. Gebruik nu sinds hij in maatje 4 zit de Pampers Activefit en wil echt niets anders meer!
hier vond ik juist voor de eerste weken pampers heel erg fijn, lekker soepel en zacht.... nu vanaf maatje 3 gebruiken wij huggies.... ze vallen ook wat groter, maatje 3 van pampers zit haar veel te strak, en huggies hebben we net nog extra pakken van 3 bij gekocht daar kan ze nog wel even mee door. maar voor pasgeborenen vind ik huggies persoonlijk te stug
huggies lekten hier door met gewone plasluiers met pampers is het alleen een paar keer doorgelekt met diarree
Ik denk dat het per kindje vesrchilt. Onze eerste lekte door met Huggies. Pampers en kruitvat werkte bij hem wel. Onze dochters lekte beiden door met Huggies en kruitvatluiers en bleven alleen droog met pampers.
Sinds een paar maanden voor het eerst huggies uitgeprobeerd. Zoontje is nu 2. Voor overdag is het ok. Voor de nacht en als we weggaan van huis doe ik toch een pamper om. Huggies lekken sneller door en zitten volgens mij niet echt comfortabel. Je voelt het ook. Het is meer papier en stugger dan de Pamper. Maar idd zoals hier wordt gezegd, kan per kindje verschillen.
haha hier is het juist andersom pamper werd hij 2 keer per nacht wakker met een natte broek..... werkte dus voor geen meter echt per kind verschillend dus
Hier pampers, ook huggies geprobeerd en ging wel, maar vond ik best wel stug. Hij is maar een paar keer er doorheen gelekt, maar had toen ook ineens superveel geplast.
Ik vind ook pampers fijner dan huggies. Mijn zoontje kan er wel tegen, maar ik vind ze erg stug. Mijn dochter kon absoluut niet tegen huggies, kreeg ze meteen uitslag van.
Ik vind Huggies ook zo stug! Net als de Kruidvat luiers trouwens. Ik heb eigenlijk altijd Pampers en dan nog het liefste die in die grote voordeeldozen, die zijn het zachtst.
Ik ben een echte pamperfan. Heb huggies geprobeert, maar zelfs mijn man begon te mopperen dat ze zo vaak lekken. Dus maar snel terug gegaan aan de pampers.
Ik gebruik huggies voor de nacht want die vangen meer op en voelen s`ochtends niet zo nat aan. En Pampers voor overdag omdat ik vind dat die soepeler zijn om mee te bewegen, bij de huggies heeft ze een enorme prop tussen de benen als er ook maar een beetje plas in de luier zit. Dus hier beide.